دیدگاه‌ها

حزب الله، بین‌المللی ترین گروه تروریستی

حزب‌الله لبنان سازمانی سیاسی-نظامی اسلامگرای شیعه در لبنان است. گروه حزب‌الله در اوایل سال‌های 1980 و با الهام از ایدئولوژی اسلام سیاسی سید روح‌الشیطان خمینی در لبنان ظهور کرد. در زمان جنگ داخلی لبنان، حزب‌الله لبنان به کمک سپاه تروریستی پاسداران ایران، تعلیم نظامی داده شده و تحت حمایت مالی و سیاسی نظام غیرقانونی جمهوری اسلامی قرار گرفت.

از ابتدای دهه 60 شمسی ولایت جهل و جور و کشتار فقیه گروهی را در لبنان پروراند که تا هم اکنون نیز هزینه‌های آنرا ارادتمندانه پرداخت می‌کند.
در یک ویدئوی معروف، حسن نصرالله به صراحت اعلام داشت:
“تمام بودجه، هزینه‌ها، حقوق‌ها، خورد و خوراک و اسلحه و موشک‌های حزب الله از جمهوری اسلامی ایران است”.

آمریکا درسال 1376 حزب‌الله را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد. اما نقشهٔ مؤسسه تحقیقاتی واشنگتن که وسعت عملیات‌های حزب‌الله را نشان می‌دهد، از شروع بمب گذاریها و خرابکاریهای این حزب در سال 1361شمسی حکایت دارد.[Washingtoninstitute].
این ابزار آنلاین با استناد بر اسناد طبقه‌بندی شده خارج شدهٔ اطلاعاتی آمریکا بعد از 12 سال تحقیق، پتهٔ حزب‌الله را بر آب ریخته است.
حزب‌الله در 1000حادثه تروریستی در سطح جهان دخیل بوده است. از ونکوور کانادا تا فرانکفورت و مانیل. 300مورد دیگر نیز در هفته‌های آتی به این نقشه اضافه خواهند شد. بعد از انفجار بزرگ بیروت در هفته گذشته، “صبحی طفیلی” دبیرکل اسبق حزب‌الله، اینگونه از حزب انتقاد شدیدالحنی نمود:
“بعد از سال 2000 دیگر مقاومتی نبود!. این سلاح (مقاومت) در خدمت دشمن ما اسرائیل قرار گرفت. این سلاح حافظ و نگاهبان اسرائیل است. این سلاح سوریه، عراق، یمن و لبنان را ویران ساخت… دبیرکل حزب باید محاکمه شود و سپس خامنه‌ای باید محاکمه شود.”

این نقشه جذابیت خاصی دارد. زیرا به روشنی نشان می‌دهد پول و سرمایه هایی که از جیب ما دزدیده‌اند، در کجای این کره خاکی بدستور خامنه‌ای دجال فرقه‌گرا منفجر کرده‌اند و باعث مرگ افراد بی‌گناه شده‌اند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا