الاحواز

انتقال 4اسیر سیاسی از زندان شيبان احواز پایتخت به محل نامعلوم

چهار اسیر سیاسی زندان شیبان در احواز پایتخت شامل ۳اسیر محکوم به اعدام به محل نامعلومی منتقل شدند. انتقال این ۴ اسیر نگرانی در خصوص اعدام آنها را بوجود آورده است.
روز پنجشنبه ۲۸شهریورماه ۹۹ علی مطیری، علی خسرجی، حسین سیلاوی و علی مجدم، اسیران سیاسی زندان شیبان احواز پایتخت، توسط مأموران به محل نامعلومی منتقل شدند.

علی مطیری، علی خسرجی و حسین سیلاوی پیش از این به اعدام محکوم شده بودند و حکم اعدام آنان به تایید دیوان عالی اشغالگران ایرانی رسیده است.
اسیر سیاسی علی مطيری از اهالی شمال شهر احواز پایتخت همراه با ۲ اسیر دیگر متهم هستند که ۲بسیجی مزدور را در روز ۱۷اردیبهشت‌ماه ۹۷ به قتل رسانده‌اند. بیدادگاه انقلاب احواز علی مطیری را به اتهام قتل این ۲بسیجی مزدور به محاربه و اعدام محکوم کرده است.
2 اسیر سیاسی دیگر علی خسرجی، ۲۶ ساله، از اهالی كوی علوی شهر احواز و حسين سيلاوی، ۳۰ساله، از اهالی منطقه خبينه، در ارديبهشت‌ماه ۹۶ به اتهام کذب شركت در عمليات مسلحانه عليه مراكز امنيتی در احواز اشغالی بازداشت و به اعدام محکوم شدند.
اسیر دیگر منتقل شده علی مجدم، ۳۹ ساله که در تاریخ ۲۰بهمن سال ۹۸ توسط مأموران تروریست اطلاعات بازداشت شد، همراه با ۱۴ اسیر دیگر متهم هستند که در شهریورماه ۹۸ در عملیات مسلحانه بر علیه نیروهای امنیتی شرکت داشته‌اند. او به عنوان متهم ردیف اول این پرونده با اتهامات کذب شركت در عمليات مسلح عليه نيروهای امنيتی و اقدام عليه امنيت ملی و ارتباط با خارج و تشكيل گروه مخالف نظام در بیدادگاه انقلاب محاكمه شده است. از نتیجه دادگاه وی اطلاعی در دست نیست.

وی در خرداد ۹۹ پس از گذشت ۶۳روز نگهداری در اداره ترور و اطلاعات و سلول انفرادی به بند ۸ زندان شیبان احواز پایتخت منتقل شد. اسیر سیاسی علی مجدم، متاهل و دارای ۲دختر و یک پسر است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا