الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

سیصدوشصت ترور

حکومت ولایت فقیه سمبل تروریسم دولتی در جهان است.
جمهوری ضداسلامی به تلافی به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی تروریست شماره دو جهان، قصد داشت تا “لانا مارکس” سفیر آمریکا در افریقای جنوبی را ترور کند. گرچه این نقشه عملی نشد اما بار دیگر پروندهٔ ترورهای برون مرزی سپاه تروریستی پاسداران را بر سر زبان‌ها انداخت.
ترور و حذف فیزیکی مخالفان غیرنظامی در خارج از مرزهای جغرافیای سیاسی موسوم به ایران رویدادی مرسوم در چهار دهه از عمر سراسر قتل و ترور و فساد جمهوری ضداسلامی ضدبشری ملایان بوده است.
وزارت خارجه آمریکا با انتشار گزارشی اعلام کرد که حکومت جمهوری ضداسلامی ایران طی 40 سال 360ترور هدفمند در بیش از 40 کشور جهان نقش داشته‌است(یعنی بطور متوسط 9 ترور در هر سال) که این اقدامات منجر به کشته شدن یا آسیب دائمی به صدها تن شده‌است. این ترورها توسط نیروی قدس سپاه تروریستی پاسداران انقلاب ضداسلامی، وزارت ترور و اطلاعات و گروه‌های نیابتی وابسته به ایران اشغالگر همچون حزب‌الله و … انجام شده‌است.
وزارت خارجه آمریکا در گزارش خود از سه دیپلمات تروریست ایرانی که در فعالیت‌های تروریستی در خارج از جغرافیای سیاسی ایران شرکت داشتند نام برده‌ است:
احمدرضا اصغری از متهمان انفجار سال 1994 در مقر یهودیان در آرژانتین.
محسن ربانی از متهمان انفجار سال 1994 در مقر یهودیان در آرژانتین.
اسدالله اسدی از اعضای سفارت ایران در اتریش، که به تلاش برای تهیه مواد منفجره به منظور انفجار در پاریس متهم شده‌است.
همچنین براساس همین گزارش مقام‌های ترکیه نیز به نقش دیپلمات‌های ایرانی در ترور مسعود مولوی در این کشور اشاره کرده‌اند.

طراحی ترور و یا بمب گذاریهای برون مرزی نه تنها به اعتبار شهروندان ایرانی و ملتهای غیرفارس تحت اشغال ایران لطمه می‌زند، بلکه تأثیرات منفی طولانی مدت برای تمامی شهروندان ایرانی و غیرفارس خارج نشین و اعتبار گذرنامهٔ تحمیلی رژیم ننگین جمهوری ضداسلامی خواهد داشت.

راه رهایی از تروریسم حکومتی ملایان و ایران اشغالگر چیست؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا