جغرافياي ايران جعليجهان

بحران و آشوب در لایه های نظام پوسیده جمهوری ضداسلامی ایران اشغالگر

همزمان با اجرایی شدن مکانیسم ماشه توسط ایالات‌متحده، غوغای وحشت در مجلس شورای ضداسلامی خامنه‌ای شکل دیگری بخود گرفته است.
پیش از آن، شیاد بنفش، روحانی با وعدهٔ پیروزی تلاش کرد بحران را بپوشاند. او سه روز قبل از اجرایی شدن مکانیسم ماشه گفته بود:
” روز شنبه و یکشنبه روز پیروزی ملت ایران است..”

اما درست یک روز بعد از اجرایی شدن مکانیسم ماشه یعنی 30 شهریور 99 محمدعلی نقدعلی گماشتهٔ بی خاصیت مجلس شورای ضداسلامی خامنه‌ای خطاب به روحانی اظهار داشت:
“ریاست جمهور طی روزهای گذشته و در طی یک شوی تبلیغاتی که بیشتر تبلیغات چیپس و پفک صداوسیما را شبیه است، وعده پیروزی ملت را داد… پیروزی بزرگ ملت را هم دیدیم چگونه آقای پمپئو نقش برآب کرد!..

حسین‌علی شهریاری مغز فندقی هم در همان روز گفت: نباید شرمنده باشید که به مردم وعدهٔ جشن بزرگ در روز شنبه و یکشنبه را میدهید؟! آمریکا نمی‌تواند مکانیسم ماشه را فعال کند، کدام فتح الفتوح را انجام دادید که جشن بگیریم؟!!.

علی بیگدلی کارشناس اقتصادی ضمن هشدار به بن بست اقتصادی و بی راه حلی نظام اشغالگر ایران گفت: هیچ راهی جز مذاکره نداریم. واقعیت این است که وضعیت اقتصادی فعلی دیگر قابل دوام نیست و در دورهٔ بعد، هرکدام از دو نامزد وارد کاخ سفید شود، مشکلات جدیدی (جغرافیای سیاسی موسوم به) ایران را تهدید می‌کند و راهی جز این وجود ندارد.
در این میان نیز برخی تلاش کردند، رد خامنه‌ای فرقه گرای جنایتکار را در شکست‌ها و بن بست های کنونی گم کنند.

حسین‌علی شهریاری در بخش دیگری از سخنان خائنانهٔ خود میگوید:
چرا علیرغم توضیحات رهبری در نوشتن موافقتنامه دقت نکردید؟.
گویا این گماشتهٔ بی مصرف فراموش کرد همین رهبر حقیر بود که هنگام خروج آمریکا از برجام گفته بود: برجام چندتا تکه کاغذ است آنرا پاره میکنیم آتش میزنیم!.

شیاد بنفش، روحانی نیز چندی پیش میگفت: موفقیت‌های دیپلماسی که بدست آوردیم در سایهٔ رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و..!!!

بهرصورت این واکنش‌ها حاکی از بحران فزاینده درون رژیم خودکامهٔ اشغالگری است که ضربهٔ سنگینی را دریافت کرده و تعادل شکنندهٔ آنرا بهم ریخته است. در نتیجه و بزودی بحران اقتصادی در ابعاد غیرقابل تصور و غیرقابل تحمل را تشدید خواهد کرد.


خالد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا