الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

وزیر بهداشت از درخواست بودجه صندوق توسعه عقب‌نشینی کرد

سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران اشغالگر که چند روز پیش انتقاد کرده بود از مبلغ یک میلیارد دلار اختصاص‌یافته به مقابله با کرونا جز سهم کوچکی پرداخت نشده، روز یکشنبه گفت «قسمت اندکی» از این مبلغ دریافت شد اما دستور داد که آن را بازگردانند!!!.

نمکی روز یکشنبه با اعلام اینکه رییس بانک مرکزی دستور واریز «قسمت اندکی» از یک میلیارد دلار را صادر کرد، گفت: «با توجه به اینکه صبوری کردیم که خدایی نکرده این پول را وارد بازار نکنیم که باعث تغییر در پایه پولی شود و دلار دچار نوسان شود [به معاونم گفتم] همین میزان را هم برگردانید.»

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه «اگر از کرونا شکست بخوریم پایه‌های نظام را دچار تزلزل خواهیم کرد» گفت: «از این به بعد ما لب فرو می‌بندیم.» او همچنین گفت: «من اشتباهی وزیر شدم و اشتباهی این راه را آمدم.»
پیشتر نیز نمکی در یادداشتی، از پرداخت نشدن کامل کمک یک میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده بود.

انتقاد سعید نمکی از عدم دریافت بودجه چند روز پیش منتشر شد. او در «دل‌نوشته‌ای» خطاب به قاسم سلیمانی، فرمانده تروریست پیشین نیروی قدس سپاه تروریستی پاسداران، نوشته بود: «یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماه‌هاست به جز سهم کوچکی نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟»

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا