دیدگاه‌ها

تحقیر جوانان توسط اراذل و اوباش رژیم اشغالگر ایران

در دو روز گذشته چند جوان را به جرم سرقت گوشی موبایل تحت عنوان اوباش، در شهر گرداندند، آنها را در حالیکه پشت خودرو می‌چرخاندند، کتک زده و تحقیر کردند.

از آنطرف سپاه تروریستی پاسداران 7 میلیارد یورو از پتروشیمی دزدید، سپس یک نفر به اسم “سلطان پتروشیمی” ساختند، او را در دادگاه نمایشی نشاندند، و پانتومیم با ذکر یک صلوات تمام شد رفت.
اما 4 انگشت مرد گرسنه‌ای را به جرم سرقت در زندانهای ارومیه اشغالی قطع کردند.

حالا این فیلم را تماشا کنید وحشی‌گری را خوب ببنید! البته کلیپهای زیادی نیز پخش شدند. رژیم اشغالگر جمھوری ضداسلامی دقیقاً همانند سَلَف خود یعنی “داعش” عمل می‌کند.

جرم این جوانها سرقت یک گوشی موبایل بود. اما نورچشمی‌های سپاه با قاپیدن ۷میلیارد از پتروشمی، راست راست برای خود در هر جای جهان می‌چرخند، ویلاهای لاکچری می‌خرند، بهترین اتوموبیل را سوار می‌شوند ووو.. با این پول برای هر یک از مردم درون جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران می‌توان یک موبایل خرید.

بعبارت دیگر فقط در همین پرونده دزدی 7 میلیارد یورویی از پتروشیمی، از جیب هر یک از افراد ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران یک موبایل دزدیدند اما آب از آب تکان نخورد!.

اکبر طبری، معاون و مدیر امور مالی قضائیه خامنه‌ای

این یکی دیگر محشر است‌‌‌؛ ۲۰سال معاون سرجلاد خامنه‌ای بزرگترین مفسد فی الارض، بود. برای ۲۰نسل بعد از خودش هم دزدی کرد اما وقتی به او گفتند بالای چشمت ابروست، با پررویی گفت:

«من اگر ازش بخوام کل ‎لواسان را به نام من کنه می‌کنه».

پس موضوع چیست؟

تروریست پاسدار میراحمدی نماینده رئیس ستاد کل نیروهای اشغالگر مسلح ـ ۱۵مهر به این سوال پاسخ داد:

“امروز مطالبه اصلی مقام رهبری خشکاندن ریشه‌های ناامنی در جامعه است. بحث امنیت بایستی با محوریت مبارزه با اراذل و اوباش با جدیت پیگیری و دنبال شود”.

پس هدف ایجاد ترس و وحشت برای حفظ امنیت خودشان است و نه مردم!. ایجاد یک حیات خلوت امن برای غارت و دزدی بیشتر و قتل و سرکوب مردم به هر قیمتی!.

آخوندِ قصاب ابراهیم رئیسی ـ‌۱۴ مهر به همین مورد اشاره کرد و گفت:

«نیروی انتظامی با همکاری مردم با همکاری بسیج نگذارد تو محله‌ها و کوچه‌ها میدان پیدا بکنند اینها را باید برخورد قاطع صورت بگیرد».

روشن تر از این اظهارات برای ایجاد حاشیهٔ امن بمنظور دزدی‌ها و چپاول بیشتر سران سپاه و آقازاده‌ها و سران جنایتکار نظام فاسد اشغالگر ،کجا میتوانید بیابید؟

یک نمونه دیگر از همکاری ساندیس خوران بسیج و سرکوبگران انتظامی برای دزدیدن یک جعبه انگور از جوان دستفروش و بهم زدن امنیت دستفروشان که دیگر زبانزد خاص و عام و نقل محافل شده است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا