دیدگاه‌ها

محور داعش-ایران اشغالگر، نحوه شکل گیری و چرایی آن

انتشار ایمیل‌های هیلاری کلینتون توسط دونالد ترامپ در روزهای اخیر هر چند چندان قابل اثبات نیست، اما ارتباط تنگاتنگ قاسم سلیمانی، تروریست شماره دو جهان و امریکا(دموکرات‌ها) برای پیدایش داعش، از منابع معتبر کاملا قابل اثبات است.

داستان از حملهٔ افراد مسلح و آزادسازی 500نفر زندانی فوق خطرناک از دو زندان “ابوغریب” و “التابعی” آغاز می‌شود.


حمله‌ای که وزیر عدالت عراق هشدارش را به مرد شماره یک ایران اشغالگر در عراق، “نوری المالکی”داده بود. اما المالکی با فراخواندن زندانبانان، آزادسازی این 500 نفر که در بین‌شان عده‌ای از فرماندهان سپاه تروریستی پاسداران ایران وجود داشتند، تسهیل کرد!.
برخی از آن زندانیان افرادی چون، ابوبکرالبغدادی، ابو ایمن العراقی و ابومحمد العدنانی و غیره بودند.

اما مشکلی وجود داشت‌‌؛ گروه‌های تروریستی پول و مهمات می‌خواهند.
در قدم دوم یعنی تامین مالی و تسلیحات این گروه، نوری المالکی دستور (عجیب) تخلیهٔ سه لشکر یعنی 30هزار نفر نظامی آمادهٔ جنگ از موصل را صادر کرد!.(منبع skynews).
این نظامیان پشت سرشان میلیاردها دلار اسلحه و تمام دارایی‌های بانک‌های موصل را برای داعش بجا گذاشتند.
تا اینجای کار، پول و اسلحه کافی برای عملیات‌های آینده داعش (به رهبری پشت پردهٔ ایران اشغالگر) کاملا مهیا شد.

پس از شکل‌گیری، تسلیح، تامین اعتبارات لازم و حتی تعیین مرزهای داعش توسط کارچاق کن شماره یک ایران اشغالگر در عراق یعنی نوری المالکی، طرح تشکیل “سر هلال شیعی” آغاز شد.
با اسم رمز: دفاع از حرم!

اگر به نقشه نفوذ داعش دقت کنید، خواهید دید که اکثر مناطق سنی نشین، بسیار دورتر از حرم شیعیان هستند، چه در عراق چه در سوریه(منبع aliraqnews.com).
حال با نگاهی به درگیری‌های داعش پی خواهید برد که اکثر جنگهای داعش نیز با گروه‌های مردمی در مناطق سنی نشین و یا ایزدی نشین و همچنین انقلابیون سوریه(ارتش آزاد سوریه) بود. درگیریهای داعش با سپاه تروریستی پاسداران چیز قابل ذکری نیست. کافیست از فرماندهان تروریست سپاه بپرسید که “حججی” در چه جنگی اسیر شد؟ یا فلان مدافع حرم در چه جنگی با داعش کشته شد؟
نگاه متعجب و هاج و واج او گویای تمام نمای ماجراست!.
بعبارتی داعش و سپاه تحت امر ولی الفساد فقیه، پسرعموهای یکدیگرند.

پایان داعش اما برای سپاه تروریستی پاسداران یک پُز تبلیغاتی بود. قاسم سلیمانی تروریست شماره دو آخوندها طی نطقی میگفت:
“سه ماه دیگر پایان داعش در این کرهٔ خاکی خواهد بود.”

داعش با کشته شدن رهبرانش به پایان رسید. پس برای اینکه بدانیم چه کسی نابودش ساخت باید ببینیم چه گروهی رهبرانش را کشت؟
الحرزی (فرمانده داعش در سوریه)، ابو محمد العدنانی(سخنگو)، ابوعمرالشیشانی(وزیر جنگ) همگی در بمباران ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا کشته شدند. ابوحمزه المهاجر، ابو عمر البغدادی و ابوعلی الانباری (فرماندهان و جانشینان البغدادی) در جنگ با نیروهای دولتی عراق و آمریکا کشته شدند. ابراهیم السامرایی (ابوبکرالبغدادی) در بمباران جنگنده‌های آمریکایی کشته شد.
سلیمانی مقبور و سپاه قدسش حتی یک سرجوخهٔ داعش را هم نکشتند چه رسد به یک فرمانده رده سوم!.

نه دولت عراق و نه سوریه و نه سپاه پوشالی پاسداران، اطلاعاتی از شکل‌گیری داعش منتشر نکردند و اکثر داعشیان را در میان آوارگان آزاد کردند!.
داعش، فرزندِخلف بزرگترین دولت و نظام تروریستی جهان یعنی ایران اشغالگر، از عراق و سوریه ویرانه‌ای ساخت برای جولان دادن و پیشبرد اهداف فرقه گرایانه خامنه‌ای و نظام او با هدف تجزیه کشورهای عربی و تسلط بر ثروتهای آنها و تخدیر اندیشه مردم منطقه.
در حقیقت هدف از خلق داعش توسط ایران اشغالگر که اتاق فکر آن در شهر مشهد بود، باز شدن پای سپاه تروریستی پاسداران در سوریه و عراق برای عملی ساختن نقشه ها و طرحهای توسعه طلبانه ایران اشغالگر بوده است که این نقشه نیز آنگونه که “الله متعال” فرموده است، آتش فتنه، دامن فتنه گر را خواهد گرفت، هم اکنون در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران دامن ملایان را فراگرفته است.

2میلیون آواره عراقی و 6 میلیون آواره سوری با بیش نیم میلیون کشته از مردم بیگناه، ماحصل فتنه آخوندهای ابلیسی ایران و قاسم سلیمانی است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا