جغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

توصیه هوشیاری به مردم کرمانشاه اشغالی و سراسر جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران

آغاز طرح محرمانه سرکوب محله محور با پوشش کذب مقابله با کرونا!

وزارت جغرافیای سیاسی موسوم به(کشور) ایران اشغالگر در پیامی کرمانشاه اشغالی را به عنوان اولین منطقه “طرح غربالگری عمومی و افزایش میزان تست کرونا” اعلام کرد. طرح پوششی و پنهانی غربالگری از محلات آغاز می شود. براساس این طرح شهرها به محلات مشخص تقسیم بندی شده و بسیج در اجرای این طرح همکاری خواهد کرد.

رحمانی فضلی وزیر امور داخله ایران اشغالگر روز گذشته اعتراف کرد نیروهای سرکوبگر نظامی و انتظامی و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در اجرای آن حضور تعیین کننده دارند. سعید نمکی وزیر خیانتکار بهداشت نیز امروز با سفر به کرمانشاه اشغالی از طرح محله محور تحت پوشش( کذب) مقابله با کرونا رونمایی کرد. وی گفت: در این طرح با استفاده از ظرفیت بسیج، مساجد، محلات و خیرین و روحانیت هرخانه را به یک پایگاه سلامت تبدیل میکنند تا در یک حرکت پیشگیرانه!!!، بیماریابی تسریع یابد!

دروغ پردازی مطلق مقامات خیانتکار رژیم ملایان ایران اشغالگر برای اجرای طرح غربالگری کرونا با نزدیک شدن به سالگرد قیام آبان و احتمال اعتراضات ضد رژیم خلاف واقعیت است. با اجرای طرح مشخص می شود کرمانشاه اشغالی بعنوان اولین مرکز آزمایشگاهی روحانیون فاسد تبدیل گردیده تا در ابتدا داروهای تأیید نشده و غیر استاندارد با مرگ کردهای کرمانشاهی آزمایش شود.

چرا این طرح ابتدا در حوزه علمیه قم اجرا نمی‌شود؟ آیا جان آن‌ها از جان کرمانشاهیان عزیزتر است؟ محل شیوع کرونا قم و مراکز مذهبی بود نه کرمانشاه!

هدف دوم رژیم با بکارگیری دستگاههای امنیتی و بسیج در طرح دروغین محله محور مقابله با کرونا؛ کارگذاری و نصب دستگاههای شنود و دوربین و ابزار سایبری در محلات تحت پوشش مقابله با کروناست تا با این بهانه مانع از مقاومت مردم در برابر اجرای طرح شوند و به مهار محله‌های مستعد اعتراض بپردازند.

در قیام بزرگ آبان سال گذشته دهها تن از جوانان رشید کرمانشاه و دیگر اقالیم تحت اشغال ایران به شهادت رسیدند و همچنان از سرنوشت بسیاری دیگر اطلاعی در دست نیست.

مردم کرمانشاه اشغالی هوشیار باشند و تن به ورود افراد کثیف خامنه‌ای به منازلشان را ندهند. ورود آن‌ها به خانه‌های شما به منزله کنترل تمام زوایای زندگیتان است.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا