الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

دولت آینده ایران اشغالگر چگونه دولتی خواهد بود؟

از هم اکنون در محافل سیاسی ایران اشغالگر همه متفق القول هستند که قرار است چهره‌های جدید و تقریبا ناشناخته‌ای برای انتخابات 1400 ریاست جمهوری وارد صحنه شوند. چهره‌هایی که از آستین بیت الفساد رهبری بیرون خواهند آمد و هرکدام از هم‌اکنون که پیروز انتخابات شوند همان استراتژی داخلی و خارجی را دنبال خواهد کرد که اگر دیگری انتخابات را ببرد آن را اجرا خواهد کرد. چهره‌هایی که سابقه حضور در سپاه تروریستی پاسداران را دارند و یا درارتباط با بیت الخبائث رهبری پیگیر سیاست خارجی مورد تائید رهبر چرت جمهوری ضداسلامی بوده‌اند و البته تحصیل کرده و مسلط به آداب دیپلماتیک، نه افرادی نظیر احمدی نژاد و یا سعید جلیلی و یا قالیباف دزد و ضرغامی نژادپرست و یا حتی ابراهیم رئیسی، قاضی مرگ. فعلا از سردار تروریست حسین دهقان وزیر سابق دفاع در کابینه روحانی شیاد و صادق خرازی سفیر سابق ایران جعلی در فرانسه و داماد رهبر پوپولیست جمهوری ضد اسلامی بعنوان دو بخت ریاست جمهوری نام برده میشود.

رهبر دیکتاتور ایران اشغالگر برخلاف دوره‌های گذشته روی نمایش حضور مردم در انتخابات دیگر متمرکز نیست، بلکه روی نتایج استراتژی شیادانهٔ داخلی و خارجی دولت آینده متمرکز است و گفته می شود که او اعتقاد دارد مردم ناراضی که درانتخابات شرکت نمیکنند، پس از دو سال با دیدن نتایج عملی دولت بعدی اعتمادشان به حکومت جلب شده و از عملکرد نظام حمایت خواهند کرد. حسن روحانی در دوران پس از ریاست جمهوری اش، همچنان بعنوان یک مهره کلیدی در نظام اشغالگر باقی خواهد ماند و نقش حامی و مشاور دولت آینده را خواهد داشت. اگر نتیجه انتخابات امریکا به نفع بایدن تمام شود، زمینه حضور فعال روحانی در نظام غیرشرعی ولایت مطلقه فقیه را تقویت خواهد کرد و حذف ظریف کثیف از سیاست خارجی نیز بعید بنظر می رسد. حتی اگر وزیر خارجه جدید انتخاب یا انتصاب شود نیز ظریف کثیف مهره کلیدی سیاست خارجی نظام ایران اشغالگر باقی خواهد ماند و موقعیتی برتر از علی اکبر ولایتی خواهد داشت. آنچه مسلم است ماشین دولتی از پس از انتخابات 1400 بسیار متفاوت تر، جوان تر و چابک تر از گذشته و تابع بیت الفساد رهبری خواهد بود و بسیاری از مهره‌های تکراری مانند غرضی و رئیسی جلاد و قالیباف دزد و جلیلی و یا محسن رضائی فرزندکُش و ضرغامی نژادپرست و … به حاشیه رانده خواهند شد.(دولت در سایه خواهند بود)

حتی علی لاریجانی نیز شانس بدست گرفتن سکان ریاست جمهوری را نخواهد داشت، اگر چه او نیز مانند ظریف و روحانی راهنمای دولت آینده خواهند بود. اگر مذاکره و مصالحه‌ای با دولت آینده امریکا نیز در دستور قرار گیرد، چارچوب آن در بیت الفساد رهبری تعیین خواهد شد و یک شورای مشورتی(دولت در سایه) در کنار دولت آینده که دولتی جوان با چهره‌های تازه و کمتر شناخته شده خواهد بود آن را پیش خواهد برد. نمیتوان گفت که این تغییرات تحت تاثیر نتیجه انتخابات امریکا صورت میگیرد، زیرا از مدتها پیش این طرح مورد بحث و بررسی بوده و البته نتیجه انتخابات ریاست جمهوری امریکا قطعا در قطعی شدن و ترکیب چهره‌های آن تاثیر خواهد داشت.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا