الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

هشدار سرویس‌های اطلاعاتی هلند و لیست واقعی فعالین سیاسی در خطر ربایش و ترور

کارنامه ایران اشغالگر در حذف فیزیکی و ربودن مخالفان سیاسی در چهار دهه اخیر در خارج از جغرافیای سیاسی موسوم به ایران بسیار سیاه است، تنها ۳۶۰ ترور ثبت شده در کشورهای غربی در ۴۱ سال اخیر و حداقل سه آدم‌ربایی سیاسی تنها در یکسال گذشته صورت گرفته است. البته تعداد واقعی لیست ترورهای جمهوری ضداسلامی بسیار بیشتر است. مثلا ترورها در کردستان عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای عربی خلیج عربی در آمار بالا به حساب نیامده است.

شایان ذکر است که جمهوری ضداسلامی ایران اشغالگر از سال 1998 پس از عملیات ترور در رستوران میکونوس، ایران اشغالگر به اتحادیه اروپا رسما قول داد که دست به ترور در محدوده جغرافیایی اتحادیه اروپا نزند و تا دوسال پیش به این تعهد پای بند بود ولی ترور محمدرضاکلاهی و یکی از رهبران «جنبش عربی برای آزادی احواز» و همچنین قصد ترور این رهبران توسط پلیس دانمارک کشف و یکی از عوامل تروریست ایران اشغالگر هم اکنون در زندان این کشور بسر می برد.

از سوی دیگر سرویس اطلاعات و امنیت هلند این موضوع را در پاسخ به یکی از رسانه‌های این کشور در مورد دستگیری یک فعال الاحوازی در ترکیه و انتقالش به ایران جعلی اعلام کرده است.

این سازمان گفته است: “مهم است ایرانیان مقیم هلند بدانند که اگر به کشورهای غیر اروپایی سفر کنند با احتمال آدم ربایی و دستگیری و انتقال به (جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به) ایران مواجه هستند.”

با توجه به اینکه مقر نهادهای مهم بین‌المللی از جمله دادگاه لاهه و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در هلند است، این کشور از مراکز مهم فعالیت مخالفان جمهوری ضداسلامی‌ در اروپا بوده و حکومت اشغالگر ایران نیز سوءقصد به مخالفان خود در این کشور دارد.
در گذشته اقدامات ایران اشغالگر در هلند منجر به بروز تنش‌های دیپلماتیک بین ایران اشغالگر و این کشور نیز شده است.
پژمان اکبرزاده، روزنامه‌نگار ساکن هلند گفته است که هشدار مقامات هلندی در گذشته نیز سابقه داشته زیرا ایران (اشغالگر) تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی‌شناسد و به همین دلیل هلند نمی‌تواند از شهروندان دستگیر شده‌اش در ایران(جعلی) حمایت کند.

آقای اکبرزاده معتقد است که هشدار اخیر بسیار گسترده‌تر از دفعات گذشته است زیرا این بار سفرها محدود به هشدار برای سفر به (جغرافیای سیاسی) ایران نیست و شامل همه کشورهای غیراروپایی می‌شود.

کمتر از یک ماه قبل حبیب فرج‌الله چعب ملقب به حبیب اسیود از رهبران گروه “مقاومت ملی الاحواز” در استانبول ترکیه ناپدید شد و وزارت(ترور و) اطلاعات ایران اشغالگر اعلام کرد که وی را در اختیار دارد.

روز گذشته تلویزیون ایران اشغالگر ویدئوی کوتاهی از اعترافات اجباری و تحت شکنجه حبیب اسیود پخش کرد که وی در آن ادعا کرد، در حمله مرگبار رژه نظامی در احواز پایتخت نقش داشته است.
هدی هواشمی، همسر آقای اسیود، گفته بود که او “از ۱۵ اکتبر در استانبول ناپدید شد.”

دولت ترکیه یا ایران اشغالگر به طور رسمی این گزارش را تایید نکرده‌اند، اما خانم هواشمی گفته است که “وزارت خارجه سوئد اطمینان دارد ماموران اطلاعاتی ایران اشغالگر با همکاری ترکیه و از طریق مرز آذربایجان غربی (اشغالی) همسرش را ربوده‌اند.”

در مردادماه سال جاری نیز جمشید شارمهد، رئیس رادیو تندر متعلق به انجمن پادشاهی ایران اشغالگر در آمریکا هم در جریان سفری به امارات متحده عربی در دبی توسط ماموران حکومت اشغالگر ایران ربوده و به ایران جعلی منتقل شد.
خط مشی این انجمن مبارزه با جمهوری ضد اسلامی تا براندازی است.

پیش از وی نیز روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرامی آمد نیوز در ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در سفری که به کشور عراق داشت دستگیر و به ایران جعلی منتقل شده بود.

خانم هواشمی می‌گوید از طریق پلیس ترکیه مطلع شده که آقای اسیود ۹ اکتبر وارد فرودگاه استانبول شده و قرار بوده روز ۱۵ همان ماه ترکیه را به مقصد سوئد ترک کند، اما این اتفاق نیفتاده و او از آن تاریخ “ناپدید شده است.”

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا