دیدگاه‌ها

یک آسیه پناهی دیگر اینبار در بندرجمبرون – شهردار دزد این بندر اشغالی، گناه را به گردن زن بی پناه انداخت!

یک زن بی پناه مشابه آسیه پناهی و اینبار در بندر جمبرون متعلق به دولت احواز اشغالی در فضای مجازی خبر ساز شد و خشم و انزجار عمومی را برانگیخت.

پنجشنبه ۲۹آبان۹۹ مزدوران شهرداری به همراه ماموران یگان حفاظت مسکن در بندرجمبرون اتاقک یک زن ۳۵ ساله بی پناه و فرزندانش را با اقتدار تخریب کردند و این زن در اعتراض به این عمل ضدانسانی اقدام به خودسوزی کرد.

آنچه پیداست اینکه مزدوران با سنگدلی و بیرحمی تمام، اقدام به تخریب تنها سرپناه این زن میکنند، زن و کودک ضجه می زنند و از مزدوران میخواهند که این کار را ادامه ندهند حتی زن ابتدا میگوید: «جون بچه هات نکن!» کودک التماس میکند: «تروخدا نکن- خراب نکن» اما مزدوران با وحشیگری به کارشان ادامه میدهند.
زن بی پناه به مزدوران تهاجم میکند و فریاد میزند و باز هم میخواهد که ادامه ندهند و وقتی از پس مشتی مزدور خودفروخته وحشی برنمیاید، جانش را به آتش میکشد. حاضران او را به بیمارستان می رسانند و بر اساس گزارش خبرگزاریهای حکومتی اشغالگران ایرانی این زن بی پناه دچار ۱۸ درصد سوختگی بطور خاص در ناحیه دست چپ و سینه شده است.

بدنبال انتشار فیلم این واقعه در شبکه‌های اجتماعی و در وحشت از تکرار اعتراضات گسترده مردم، عباس امین زاده شهردار دزد بندرجمبرون وارد صحنه شده و با بیشرمی منحصر بفرد خاص کارگزاران کثیف حکومتی طبق معمول گناه را به گردن قربانی انداخت و تاکید کرد:
«این زن در زمین تصرفی خانه ساخته بود و بعد از چندین مرتبه تذکر و ارسال ابلاغیه برای تخلیه، باید طبق قانون تخریب میشد»!

همچنین موحدی نژاد معاون مزدور خدمات شهری شهرداری بندرجمبرون در گفتگو با رکنا گفت: «دیروز ساعت ۱۰ صبح از سامانه ۱۳۷ گزارشی اعلام شد مبنی بر اینکه خانه‌ای در زمین غیرمجاز ساخته شده است. مزدوران پیشگیری منطقه ۳ به محل مراجعه کردند. ظاهرا پیش از این، چندین مرتبه به این خانواده تذکر داده شده بود که محل را ترک کنند زیرا در منطقه غیرمجاز ساخت و ساز انجام داده‌اند».

این کارگزار دزد و غارتگر ایران اشغالگر با ژست عطوفت و مهربانی گفت: «این تاکید بر تخلیه محل، بیشتر برای امنیت خود این خانواده بود، زیرا در محلی ناامن که بستر رودخانه ای که مسیر آب های سطحی از شمال شرق به سمت دریاچه ۲۲بهمن بود اقدام به ساخت این اتاقک کرده بودند»!!
توضیحات سراپا کذب موحدی نژاد در حالیست که در تصاویر تخریب وجود یخچال و فرش و سایر لوازم این خانه به خوبی پیداست اما این مزدور نژادپرست اصرار داشت تاکید کند «کسی در این خانه زندگی نمیکرده و فقط یک چاردیواری تخریب شده است».
او ادامه داد: «در لحظات تخریب، زن ناگهان اقدام به خودسوزی کرد»!

به دنبال پخش این فیلم دردناک در شبکه‌های اجتماعی، مقامات جنایتکار ریز و درشت ایران اشغالگر برای سفیدسازی این توحش و بربریت خاصشان، به صحنه آمده و گفتند بدنبال پرداخت هزینه‌ها و اهدای مسکن برای این زن و فرزندان بی پناهش هستند و حتی دادستان عمومی و انقلاب بندرجمبرون سراسیمه وارد شد و مدعی تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان شد. بعد هم ابراهیم رئیسی، قصاب قوه قضائیه وارد میدان شد و گفت که متخلفین را بازداشت کرده و برای این زن تمامی هزینه‌های درمانش را به رایگان میپردازند!

سوال اینجاست که اگر بارها به این زن بی پناه تذکر دادید چرا پیش از خراب کردن آلونک بر سرش، به او زمین و خانه «اهداء» نکردید‍؟
برای کدام جنایت مزدورانتان پرونده تشکیل دادید و نتیجه آن را اعلام کردید که این یکی را باور کنیم؟
در همین دو روز گذشته ۴ نفر را با تیر مستقیم یا زیر شکنجه کشتید، قاتل کدامیک را به پای میز محاکمه و عدالت کشاندید؟
اصلا در نظام سراپا فاسد ولایت سفیانی خامنه‌ای فرقه گرا از کدام پرونده و قاضی و محاکمه و کدام عدالت صحبت میکنیم؟

و پاسخ بدهید وقتی خانه آسیه پناهی ۵۸ ساله را روی سرش خراب کردید و او را در بیل لودر انداختید و کشتید، آیا جان دیگری به او «اهداء» کردید؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا