جغرافياي ايران جعليجهان

گزارش شورای آتلانتیک: ایران(اشغالگر) سلاح به بحرین می فرستد.

در گزارش جدیدی که از سوی “شورای آتلانتیک” تحت عنوان “راهنمای انتقال غیرقانونی اسلحه ایرانی به بحرین”، منتشر شد، اطلاعاتی ارائه گردیده که ثابت میکند اکثر سلاحهای متعارف و غیرمتعارف از طریق نقل و انتقال غیرقانونی از(جغرافیای سیاسی موسوم به) ایران به داخل بحرین منتقل شده است.

این گزارش یک تحقیق مستند جامع را از جریان انتقال تسلیحات ایرانی به بحرین، بر اساس ارزیابی محرمانه شبکه های تهیه تسلیحات، ارائه داده است.
گزارش مذکور با تجزیه و تحلیل بیش 250 قطعه عکس، به روشنی نشان میدهد که عملیات قاچاق سلاح، دلایل قاطعی بر مداخله نظامی ایران(اشغالگر) در بحرین و حمایت آن از گروههای ستیزه جو در منطقه، تقدیم میکند.
بر اساس این یافته ها، این گزارش گامهای ضروری را که جامعه جهانی باید برای افزایش شفافیت و تقویت سیستمهای نظارتی به منظور جلوگیری از قاچاق غیرقانونی اسلحه انجام دهد را بیان میکند که از جمله اعمال فشار بر ایران(اشغالگر) برای تبعیت از قوانین بین المللی جلوگیری از قاچاق سلاح، تامین مالی تیمهای متخصص و اختصاص بودجه تحقیقاتی و تخصصی برای آنها را پیشنهاد کرده است.

شایان ذکر است که بحرین پیوسته بر ضرورت اتخاذ اقدامات قاطع از سوی جامعه جهانی برای مقابله با سیاست های خصمانه ایران که امنیت و صلح منطقه را به مخاطره می اندازد، را خواستار شده است.

منبع: سایت کلمه

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا