جغرافياي ايران جعليجهان

روزنامه کیهان خواستار «حمله قدرتمند نظامی» به اسرائيل شد

یکشنبه, دسامبر 6, 2020


روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه حکومت اشغالگر ایران باید در «روزهای آینده» به ترور محسن فخری‌زاده واکنش نشان دهد، خواستار «حمله قدرتمند نظامی» به اسرائيل شد.
در این یادداشت که روز یک‌شنبه ۱۶ آذر در روزنامه کیهان منتشر شده، ادعا شده است که «هیچ سیستم دفاعی قادر به مقابله با موشک‌های بالستیک ایران نیست» و حمله به اسرائیل می‌تواند معادلات نظامی و سیاسی در منطقه را تغییر دهد.

مقام‌های ارشد ایران اشغالگر پس از هلاکت محسن فخری‌زاده، دولت اسرائيل و سازمان مجاهدین خلق را متهم به نقش داشتن در این عملیات کرده‌اند. اسرائيل و سازمان مجاهدین خلق چنین موضوعی را تایید نکرده‌اند.

در بخش دیگری از این یادداشت، نویسنده از اینکه برخی مقام‌های دولت ایران اشغالگر پاسخ به این ترور را به «زمان مناسب» موکول کرده‌اند، انتقاد شده و تاکید شده است که چنین عباراتی باعث می‌شود که اسرائیل «به حدی از اطمینان از عدم واکنش ایران برسد».

نویسنده مطلب سعدالله زارعی است که از تحلیل‌گران نزدیک به سپاه تروریستی پاسداران محسوب می‌شود و موسسه «مطالعات اندیشه‌سازان نور»(بخوانید: مؤسسه اندیشه سازان ظلمت) را اداره می‌کند.

مطالب و تحلیل‌های زارعی به طور معمول در روزنامه کیهان، خبرگزاری فارس و همچنین سایت خامنه‌ای جنایتکار که توسط موسسه نشر آثار رهبر ایران اشغالگر اداره می‌شود، منتشر می‌شود.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا