الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

اجباری شدن ارائه کارت ملی، قدم دیگری در برقراری حکومت پلیسی و توتالیتر

باسمه تعالی

اجباری شدن ارائه کارت ملی، قدم دیگری در برقراری حکومت پلیسی و توتالیتر

وقتی عرض میکنیم که جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران به یکی از پایگاه‌های اصلی گلوبالیسم شیطانی تبدیل شده است، خیلی‌ها باور نمیکنند. هنوز عده‌ای پیدا می‌شوند که تصور کنند ایران جعلی مثلاً شیعه‌خانه امام زمان (عج) است، و ام‌القرای اسلام؛ و تحت ولایت نایب بر حق امام زمان از هر خطری مصون است.

خیر، چنین نیست.

شیطان مدتها است که از صدر تا ذیل جغرافیای سیاسی ایران را تحت سلطه دارد. برنامه‌های گلوبالیستهای شیطانی هم، دقیق‌تر و کامل‌تر از بقیه دنیا، یک به یک در این جغرافیا اجرا میشوند. عملیات‌های روانی آماده‌سازی مردم برای بردگی، مانند ماسک اجباری و فاصله‌گذاری اجتماعی، در حال اجرا شدن هستند.(فرانسه و آلمان بیدار شده‌اند و بهمین دلیل نا آرام هستند) تزریق واکسن کووید۱۹ هم عملاً آخرین فرصت و توان مردم برای قیام در برابر سلطه شیطان را از بین خواهد برد، و آنها را به برده تبدیل خواهد کرد.
اجباری شدن ارائه کارت ملی، قدم دیگری در برقراری حکومت پلیسی و توتالیتر، و عادت دادن مردم به شرایط جدید، New Normal، است.
افزایش نرخ برابری ارزهای خارجی، و به تبع آن افزایش قیمتها، در سال اخیر فشار زیادی را بر مردم تحت ستم ایران اشغالگر تحمیل کرد. شاید اکثر مردم تصور کنند که شرایط دیگر ممکن نیست از این بدتر شود.

اما اگر گلوبالیستها(طرفداران جهانی شدن خصوصا آخوندهای تهران) در اجرای برنامه خود موفق شوند، تا چند سال دیگر جمعیت جوامع تحت کنترل خود را کاهش داده، و مفتخورها را حذف خواهند کرد. وضعیت بد اقتصادی برای مردم عادی بقدری شدید خواهد شد، که تا سال 2030 مالکیت شخصی نیز در این جوامع بطور کلی منفرض شود. همه چیز به مالکیت اربابان درخواهد آمد، از جمله خود مردم؛ و دیگر کسی مالک چیزی نخواهد بود. شما بردگانی خواهید شد که فقط و فقط برای سیر کردن شکمتان برای یک ارباب کار کنید شما دیگر حتی مالک زنان و بچه هایتان نیز نخواهید بود.

اگر به این امید نشسته‌اید که نایب امام زمان و ولی امر مسلمین جهان شما را از خطر گلوبالیسم حفظ کند، همین‌طور بنشینید. چون واقعاً بردگی برازنده شما است.

در آخر اینکه یادتان باشد آمار مرگ و میر کرونا از هر 1000هزار نفر مبتلا تنها 5 نفر جان می‌سپارند. و دوم اینکه، آماری که از تعداد کشته شدگان در بیمارستانها ارائه میشود در اصل کشته شدگانی هستند که بر اثر بیماری‌های دیگری جان باخته‌اند و بسیاری نیز با خوراندن قرصها و کپسولهای وارداتی چینی جان می‌سپارند. اما بدستور دولت خبیث جمهوری ضداسلامی نام آنها را بعنوان کشته شدگان کرونایی ثبت می‌کنند. به مسولان بیمارستانی نیز دستور داده شده تا به خانواده کشته شدگان گفته شود فوتی های شما را تحت نام کرونایی ثبت میکنیم تا هزینه‌های کفن و دفن برای خانواده متوفی بسیار پایین باشد. اما در اینمورد حق بازگویی این موضوع را ندارید در غیراینصورت عواقب شدید امنیتی گریبانگیر شما خواهد شد.

انتخاب با شماست. یا بردگی یا آزادی

فهد الاحوازی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا