الاحواز

جزییات بیشتر از خودکشی رضا آل‌کثیر، کارگر اخراجی شرکت نیشکر قوماط (سبع اتلال )احواز اشغالی

یکی از اعضای خانواده «رضا آل‌کثیر» کارگر اخراجی قوماط ( سبع اتلال )احواز اشغالی که روز گذشته اقدام به خودکشی کرد و جان باخت می‌گوید یکی از بازنشستگان شرکت قوماط ( سبع اتلال )احواز اشغالی با اخراج رضا، برادرش را جایگزین او کرده بود.

صبح روز شنبه ۲۲آذرماه ۱۳۹۹ خبر خودکشی رضا آل کثیر، کارگر سابق بخش خدمات شرکت قوماط (سبع اتلال) احواز اشغالی در رسانه‌ها مطرح شد. یکی از اعضای خانواده آل کثیر در گفتگو با امتداد، ضمن شرح وضعیت زندگی این کارگر اخراجی شرکت نیشکر قوماط( سبع اتلال ) احواز اشغالی گفته است رضا آل‌کثیر با ۲۴سال سن، آخرین فرزند خانواده بود و ۷ خواهر و ۳ برادر داشت که از این میان، دو خواهر و یکی از برادرانش معلول بوده و مشکلات جدی برای تامین معیشت خود داشتند.

بنا بر این گزارش خانواده رضا با مشکلات معیشتی متعددی دست به گریبان بودند. پدرش، جانباز ۲۵ درصد جنگ ایران( نظام اشغالگر ایران ) و عراق بود و سال‌ها پیش درگذشته و مادرش با سن بالا برای تامین نیازهای زندگی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

این گزارش درحالی منتشر شده است که صبح امروز یکشنبه ۲۳آذر ۱۳۹۹برخی از رسانه‌های نظام اشغالگر ایران از جمله <<تسنیم>> از اساس کارگر شرکت نیشکر قوماط ( سبع اتلال) احواز اشغالی بودن رضا آل کثیر را تکذیب کرده و گفته بودند او هرگز در شرکت مشغول به کار نبوده است.
۱۳ دسامبر ۲۰۲۰

 

امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا