الاحواز

دستگیری ۴ شهروند احوازی به اتهام تجزیه طلبی در بندر معشور

پایگاه دروغ پراکنی نيروى امنيتى رژیم ایران اشغالگر از دستگیری ۴ هموطن احوازی به اتهام‌های واهی فعالیت‌های تجزیه طلبانه در بندر معشور خبر داد.

پایگاه دروغ پراکتی امنیتی رژیم ایران اشغالگر نوشته است: «افراد دستگیر شده با صدورفراخوان های متعدد در فضای مجازی  جهت تجمع در خصوص سیل اخیر سعی در جذب افراد بیشتری برای عضویت در این شبکه‌ها و گروهک‌های معاند(حق طلبان احوازی) را داشته‌اند!!!!.»

در ادامه آمده است: « افراد دستگیر شده(به اسارت در آمده) از طریق فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی(افشای سیاستهای اشغالگرانه رژیم فارس) و دعوت به تجمعات غیر قانونی و مسلحانه(اتهامات تکراری برای رهایی از فعالان احوازی)!!! کرده‌اند»

به گزارش عصرجنوب وابسته به سپاه تروریست پاسداران، «تشویش اذهان عمومی، ترغیب و تشویق شهروندان و قشر جوان به تجمع و شورشهای مسلحانه» از جمله اتهامات(کذب) افراد دستگیر شده در خبرگزاری (پایگاه دروغ پراکنی) رسمی پایگاههای امنیتی رژیم در احواز اشغالی اعلام شده است.

در جریان وقوع سیلهای اخیر و آبگرفتگی‌ خیابانها و منازل مردم، گروهی از افراد خیر با فراخوان عمومی، نسبت به ایجاد گروه‌های امداد مردمی جهت ارائه کمک‌های مالی، تهیه ارزاق و مایحتاج سیل زدگان، در شبکه‌های اجتماعی از افراد توانمند دعوت بعمل آوردند.
نهادهای رژیم ایران اشغالگر مسئول رسیدگی کننده به بحران‌های طبیعی مانند هلال احمر در جریان سیل‌های اخیر هیچ کمکی به سیل زدگان ارائه نکرده‌اند.

نظام دیکتاتور فارس خود بدنبال تشویش اذهان عمومی است و با هرگونه تشکل‌های امداد مردمی بویژه در احواز العربی اشغالی بشدت برخورد امنیتی میکند.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا