جغرافياي ايران جعليجهان

رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده-سنتکام:اگر رژیم ایران بخواهد انتقام ترور سردار سلیمانی را بگیرد ، عکس العمل نشان می دهیم.

به گزارش فرانس ۲۴، ژنرال کنت مک کنزی ، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده-سنتکام گفت: اگر رژیم ایران بخواهد به مناسبت اولین سالگرد کشته شدن ژنرالش <<قاسم سلیمانی>>  به ما حمله کند، ما به آن واکنش نشان می دهیم.

وی ادامه داد: ما آماده دفاع از خود ، دوستان و شرکای خود در منطقه هستیم. فرمانده سنتکام عنوان کرد، اخیراً از بغداد بازدید کرده و در آنجا با رئیس ائتلاف ضد جهادی، ژنرال پل کولورت آمریکایی و همچنین ژنرال عبدالامیر یارالله رئیس ستاد ارتش عراق دیدار کرده است و  برای دیدار با نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه جنوبی در التنف به سوریه رفته است.

در ادامه این خبر آمده است؛احتمالا به دلیل نگرانی از انتقام رژیم ایران در سالگرد ترور سردار قاسم سلیمانی  درباره این خبر اطلاع رسانی نشده بود و سفر وی به قطر ، عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، اسرائیل و افغانستان تا زمان ترک منطقه مخفی نگه داشته شد.

مک کنزی همچنین گفت: من هر روز با فرماندهانم درباره این مسایل صحبت می کنم و برای آن آماده خواهیم شد.

فرانس۲۴ می نویسد: در حالیکه ارتش آمریکا در حال کاهش نیروهای خود از عراق و افغانستان است اما پنتاگون وضعیت خود را در اطراف عراق به طور قابل توجهی تقویت کرده است تا رژیم ایران را از آغاز هرگونه عملیاتی منصرف کند
۲۱ دسامبر ۲۰۲۰


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا