الاحوازجغرافياي ايران جعليجهان

گاف هاى سركرده باند مافياى ايران اشغالگر در تركيه در تلويزيون RUDAW

ناجی شریفی زیندشتی در تلويزيوني كوردى RUDAW ادعاهاى دروغين سرهم كرده و شركت در ربودن حبيب_چعب يكى از اعضاى «جنبش مبارز عربى آزادى بخش الأحواز» را رد كرده و ادعا مى كند كه همسر حبيب چعب پيش او رفته و درخواست كمك جهت عبور بطور قاچاقى همراه همسرش به ايران جعلی داشته است.

در رد ادعاهاى اين قاچاقچى اولاً: زن مورد نظر اين جنايتكار همراه حبيب چعب نبوده و بعد از بيهوش كردن و بستن دست وپاى حبيب چعب و انتقال او به شهر وان، بنا به گفته سازمان MIT و ويدئوهاى مدار بسته فرودگاه اين زن از طريق هوائى به جغرافیای سیاسی موسوم به ايران برگشته است.

دوماً: در مورد برگشتن با ميل خودش نياز نداشت كه دو ماشين در انتقالش به شهر وان شركت كنند. و اين ادعا كاملا دروغ محض است، چون حبيب چعب حكم اعدام غيابى براى او در بیدادگاه انقلاب احواز اشغالی صادر شده است و تحت هيچ شرايطى اقدام به چنين كارى نمىكند.

سوماً: با توجه به تصاوير مدار بسته يك فروشگاه، واضح بود كه عناصر باند زيندشتى در حال خريدن كابلهاى پلاستيکی جهت بستن دست و پاى حبيب چعب بودند. كليه شواهد از تصاوير فرودگاه، خيابان و پمپ بنزين تا شهر وان نشان مىدهند حبيب چعب توسط باند زيندشتى كه با ايران اشغالگر همكارى مىكند، ربوده شده است.

چهارماً: بازداشت بعضى از اعضاى باند مواد مخدر زيندشتى و اعتراف آنها نسبت به ارتباط زيندشتى با مقامات اشغالگر ايرانی قبل از روز عمليات، ربودن حبيب چعب توسط اين باند با همكارى صابرين سعيدى را ثابت مى كند.

در نهايت نزد سازمان MIT تركيه اطلاعات بيشترى وجود دارد كه تا كنون همه جزئيات ربودن حبيب چعب را فاش نكرده است، در ضمن كشور سوئد نيز اطلاعات بيشترى در مورد ربودن حبيب چعب در اختيار دارد و سخنان جنايتكاران، متهمان به قتل و آدم ربایی و قاچاق مواد مخدر مانند زيندشتى غير قابل قبول و دروغ محض و سنديت ندارد.

مصاحبه تلويزيون RUDAW با يك آدم ربا و قاچاقچى سؤال برانگيز است!!

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا