دیدگاه‌ها

قاسم سليماني، سردار کودک کُش

با فرا رسیدن اولين سالمرگ به هلاکت رسيدن يكى از ستون هاى اصلى خامنه‌ای خائن، که همیشه خود را امام و رهبر مسلمین جهان می‌پندارد، تروريست بين المللي كودک کش(قاسم سليمانى) را به همه هم تباران عرب الاحواز اشغالی خویش شادباش عرض میکنیم.

قاسم سلیمانی معروف به سردار کودک کش، كه با غارت منابع و ثروت‌های کشورمان الاحواز اشغالی، به پشتیبانی از شبه نظامیان تروریست تحت امر خود به كشتن هزاران كودک وانسان های بیگناه در سوريه، یمن و عراق می‌پرداخت، با جعل و تحریف مبانی اسلام و سوءاستفاده از آن، اقدام به ترویج فرهنگ خون و کشتار و قتل و غارت بنام دین، به حمایت و تامین مالی تروريست هاى حشدالشعبی، حوثی‌های يمن، و فاطيميون در سوريه و دیگر کشورها و تاسیس دهها شبکه شبه نظامی و نیز شبکه‌های قاچاق مواد مخدر در سطح منطقه خاورمیانه می‌پرداخت.

او و رهبر دیکتاتور فاسدش، خامنه‌ای جبار ستمگر، با تأسیس شبکه‌های مافیایی غارتگر و ماشین کشتار خود، تمام ثروت‌های کشورمان را به غارت برده و در این حال ملت عرب الاحواز اشغالی در زیر این چرخ سنگین غارتگری ایران اشغالگر برای تأمین ساده‌ترین مایحتاج اولیه زندگی خود، به مشقت و سختی افتاده‌اند. این جباران اشغالگر تنها چیزی که از دزدی، فساد، و غارتگری خود بما صاحبان اصلی این ثروت‌های عظیم نفتی الاحواز هدیه دادند، نا امیدی و مرگ است.

اما تاریخ ما، پدران و نسل‌های گذشته ما ثابت کرده‌اند که ما همان نسل بازمانده از تمدن پرشکوه عیلامی هستیم که همیشه همچون ققنوس از خاکستر سربرآورد و سرزمین خویش را با مبارزاتی جانانه از چنگ هر اشغالگری آزاد ساخت.

به امید پیروزی نزدیک و استقلال بی چون چرای الاحواز و تشکیل دوباره کشور عربی الاحواز بزرگ، به مبارزه خود ادامه می‌دهیم. همچنین سالمرگ به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی را به عموم ملت عرب الاحواز و نیز مردم ستمدیده سوریه و عراق تبریک می‌گوییم.

كاظم مياحي

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا