الاحوازجهان

نامهٔ شورای رهبری ملی مقاومت احواز به سران اجلاس خلیج عربی

محمود احمد الاحوازی رئیس شورای ملی نیروهای مقاومت الاحواز طی نامه‌ای سرگشاده به اجلاس سران کشورهای خلیج عربی، خواستار به رسميت شناختن کشور اشغالی الاحواز شد.

چهل و یکمین نشست این اجلاس به ریاست خادم حرمین شریفین، “ملک سلمان بن عبدالعزیز” در ریاض پایتخت عربستان، روز سه شنبه 5 ژانویه 2021 برگزار خواهد شد.

شورای ملی مقاومت الاحواز ضمن پاسداشت فعالیت‌های شورای همکاری کشورهای خلیج عربی در ایجاد اتحاد میان دول عربی منطقه و اقدامات موثر آن در برابر فعالیت‌های تروریستی و توسعه طلبانه رژیم اشغالگر ایران در منطقه خاورمیانه، پشتیبانی همه جانبه ملت عرب الاحواز اشغالی و همه جناحهای سیاسی مبارز آن از تصمیمات و اقدامات این اجلاس را اعلام کرد.
این شورا با بررسی و برشمردن خلاصه‌ای از مشقتها و ظلم بی حدوحصری که از بدو اشغال نظامی الاحواز بدست ایران اشغالگر در سال 1925 تاکنون بر علیه ملت عرب الاحواز ادامه دارند، و نیز اشغال نظامی جزایر عربی امارات متحده عربی در 1971 و متعاقب آن، تعقیب برنامه‌های توسعه طلبانه ایران اشغالگر در راستای تسلط و اشغال کامل عراق، سوریه و لبنان در پیش گرفته، اشاراتی شده است.
شورای ملی مقاومت الاحواز خواستار اتخاذ تصمیمات و اقدامات شدیدتری بر ضد اَعمال تروریستی و بی ثبات کننده ایران در منطقه و هژمونی ایران برای تشکیل امپراطوری خود در سایه تولید و توسعه سلاحهای هسته‌ای و تبدیل تمام کشورهای منطقه به مستعمره خود، تاکید شده است.
در پایان شورای ملی مقاومت الاحواز خواستار به رسمیت شناختن الاحواز بعنوان یک کشور و دولت مستقل و توجه به اهمیت استراتژیک آن در حفظ امنیت و ثبات منطقه شده است. همچنین به این نکته اشاره شده است که دولت اشغالگر ایران هرگز از برنامه‌های توسعه طلبانه برای تسلط بر دول منطقه دست برنخواهند داشت مادام که الاحواز تحت اشغال ایران باشد. تنها منبع عظیم مالی ایران اشغالگر برای پیشبرد اهداف شوم خود در منطقه، ثروتها و نفت کشور الاحواز اشغالی است.
این شورا همچنین خواستار به رسمیت نشناختن دولت ایران بعنوان یک کشور دوست شد و قطع روابط دیپلماتیک کشورهای عربی با این دولت متخاصم را خواستار شد.


مركز اطلاع رساني جبهه دمكراتيك مردمي احواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا