الاحواز

دزدی به نام احواز /به کام شریعتی

درخواست ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اضطراری توسط فرماندار نظامی احواز اشغالی.

فرماندار نظامی احواز اشغالی درخواست اعطای اعتبار اضطراری ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومانی از دولت اشغالگر ایران برای جمع آوری آبهای سطحی ناشی از بارندگی ها در احواز پایتخت خبر داده و گفته است در این زمینه موافقت هایی هم شده است.
« غلامرضا شریعتی » ضمن ابراز امیدواری از موافقت کامل دولت با این تخصیص اعتبار گفته است با دریافت این بودجه در جاهایی از احواز اشغالی نیاز است که به صورت اضطراری کارهایی صورت گیرد.
به گفته وی در گذشته، احواز اشغالی در طول یک سال آبی ۲۰۰ تا ۲۳۰ میلیمتر بارندگی داشت اما تنها در بارندگی های اخیر ، میزان بارش در احواز اشغالی چیزی در حدود ۱۰۶ میلیمتر تخمین زده شد.
وی افزود بارش های امسال در احواز اشغالی را ناشی از تغییرات اقلیمی دانسته و گفته است: « اکنون که با تغییر اقلیم مواجه شده ایم باید با اقداماتی که انجام می شود، رنج مردم کاهش یابد.

تغییر اقلیم ناشی از فعالیت‌های غلط شرکت‌های نفتی، استفاده کارخانجات از سوخت‌های فسیلی و مازوت و عدم نصب فیلتر برای تصفیه دود ناشی از آنها، رهاسازي پسماندهای صنعتی و بیمارستانی و شهری به رودها، خشک کردن عمدی هور العظیم و نیز تغییر مسیر آب رودخانه‌های کارون، دز، جراحی بسمت فلات مرکزی ایران جعلی و احداث غیر کارشناسی سدهای بیشمار و صدها مورد دیگر، صورت گرفته است.

سیاست‌های تغییر اقلیم و نابودی الاحواز جزء لاینفک برنامه‌های جنایتکارانهٔ ایران اشغالگر بر ضد ملت عرب الاحواز و سرزمین غصب شده آنهاست.


احمد غافلی زاده جلیعه

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا