الاحواز

سناریو دیگر از رژیم اشغالگر ایران در پرونده سازی برای فعالان احوازی

فرمانده مرزبانی و دریابانی رژیم اشغالگر ایران در الاحواز اشغالی گفت: استوار دوم علی معاوی از هنگ مرزی منطقه میسان روز دوشنبه در درگیری با قاچاقچیان مسلح در غرب احواز كشته شد.

سردار مزدور لطفعلی پاکباز دوشنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا بدون اشاره به جزییات این درگیری و آمار مجروحان افزود: در این درگیری ماموران مرزبانی تلفاتی به قاچاقچیان مسلح وارد کردند.

آبان ماه گذشته نیز ۲ مامور مرزبانی هنگ مرزی منطقه میسان و حویزه در درگیری با افراد مسلح در منطقه هورالعظیم کشته شدند و یک نفر نیز مجروح شد.

دیگر مزدور رژیم اشغالگر فارس سردار تروریست احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا پس از این حادثه در بازدید از محل حادثه(برای بازبینی سناریو) بر پیگیری و شناسایی عوامل کشتگان مرزبانان “خ و ز س ت ا ن”(الاحواز اشغالی) تاکید کرد.

این در حالیست که رژیم اشغالگر ایران در سالهای اخیر برای رها شدن از فعالان عرب الاحواز، و با پرونده سازی و صدور حکم اعدام و یا حبس ابدی دست به چنین سناریوهای تروریستی میزند، همانند سناریو حمله به رژه مزدوران رژیم اشغالگر ایران در الاحواز پایتخت که منجر به دستگیری دهها فعال عرب و چسباندن اتهامات آن به سازمانهای آزادی خواه الاحواز اشغالی برای تحریف هویت مبارزان احوازی در صحنه بین الملل.


علی الاحوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه مردمی دمکراتیک الاحواز
۶ ژانویه ۲۰۲۱

http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا