دیدگاه‌ها

باورنکردنی ترین حکم حکومتی رهبر فاشیست علیه مردم بی پناه صادر شد

همه شما را بکام مرگ می‌فرستیم


علی خامنه‌ای، دیکتاتور فرقه گرای ایران اشغالگر در یک سخنرانی زنده تلویزیونی گفت: “ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی کرونا ممنوع است. او در عین حال آزمایش‌هایی را که در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران برای ساخت واکسن کرونا انجام می‌شود ستایش کرد. تاکنون چندین واکسن کرونا در کشورهای مختلف ساخته و تایید شده‌اند. از این میان تنها واکسنی که ساختش در شرکت‌های فایزر و بیون‌تک آغاز شد به تایید سازمان بهداشت جهانی رسیده است. شرکت چینی فوسان فارما هم در ساخت و توزیع این واکسن مشارکت دارد.

خامنه‌ای جنایتکار با اشاره به درگذشت 4هزار مبتلای به کرونا در آمریکا ظرف یک روز گفت: “اگر کارخانه فایزر آنان می‌تواند واکسن درست کند، اول برای خودشان مصرف کنند.”

او همچنین بدون ارائه دلیل و منطقی این فرضیه را مطرح کرد که شاید “اینها می‌خواهند واکسن را روی ملت‌های دیگر آزمایش کنند.”
رهبر ایران اشغالگر با اشاره به پرونده “خون‌های آلوده” گفت که به واردات واکسن از فرانسه هم خوشبین نیست.

از سوی دیگر او تلاش‌هایی را که گفته می‌شود در داخل برای ساخت واکسن انجام می‌شود ستود و گفت: “واکسنی که برای کرونا آماده شد مایه افتخار و عزت کشور است. سعی نکنند این را انکار کنند.”
آمار رسمی داخلی از مرگ 55 هزار نفر با ابتلا به کووید-19 می‌گوید، آمار واقعی می‌تواند بیش از دو برابر این باشد

در حالی که دولت اشغالگر ایران در تلاش است تا در ماه‌های آینده واکسیناسیون عمومی کرونا را با خرید 20 میلیون دوز آغاز کند برخی از مقام‌ها و نهادها بر ساخت واکسن در داخل تاکید دارند.
یکی از سازمان‌های حکومتی اقتصادی زیر نظر آیت‌الله خامنه‌ای فاسد به نام “ستاد اجرایی فرمان امام” می‌گوید مرحله آزمایش انسانی واکسن کرونا را آغاز کرده است.
پیش از این محمدرضا نقدی، هماهنگ‌کننده سپاه تروریستی پاسداران و منصوب خامنه‌ای فاسد گفته بود که نیروهای سپاه و بسیج نباید واکسن آمریکایی بزنند.

فرمانده تروریست کل سپاه، که او نیز منصوب رهبر ولی سفیه است، هم پیشتر از یک وسیله تقلبی به نام قابلمهٔ “مستعان 110” را به عنوان دستگاه تشخیص کرونا نمایش داد.
شماری از هواداران حکومت هم به کلی با واکسن مخالفند و “طب سنتی” را تبلیغ می‌کنند.

بخشی از سخنان این خونریز فاسد درمورد واکسن کرونا به شرح زیر است:

اولاً واکسنی که برای کرونا آماده شد، مایه افتخار و عزت کشور است. این را انکار نکنند. وقتی این سانتریفیوژهای هسته‌ای را جوان ها درست کردند، چند نفر از بزرگان علمی به من نامه نوشتند که گول اینها را نخورید. عین همین قضیه در مورد سلول‌های بنیادی بود. وقتی توانستند سلول‌های بنیادی را انجام بدهند، یک عده‌ای باز پیام می‌دادند که باور نکنید. برخی آمدند به من گفتند اینها قابل قبول نیست. تست انسانی واکسن کرونا شد. ان‌شاء الله بهترش را هم درست خواهند کرد و کامل‌تر خواهد شد. از همه دست‌اندرکاران تولید واکسن تشکر می‌کنم.

* ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است. اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند، واکسن درست کرده بودند، وضعیت خودشان اینگونه نبود. به اینها اعتماد و اطمینان هم نیست. گاهی اینها می‌خواهند روی ملت‌های دیگر امتحان کنند. البته من به فرانسه هم خوش‌بین نیستم چون سابقه ورود خون‌های آلوده را داریم.

مراقبت‌های مردمی باید ادامه پیدا کند. البته تلفات کم شده، اما باز زیاد است. مردم خیال نکنند که مساله حل و تمام شد. مسئولان کشور هم مسائلش را دنبال کنند.


فهد الاحوازی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا