دیدگاه‌ها

پاسخ یک عرب احوازی به آخرین سخنان علی خامنه ای

آقای خامنه‌ای! مطمئنا در تمام این مدت از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون، برای ساخت واکسن آن در داخل جغرافیای جعلی موسوم به ایران و سپس تست آن، داروسازان و آن باصطلاح متخصصان آزمایشگاههای داخلی، از میمون و موش آزمایشگاهی استفاده نمیکردند.
بلکه برای تست واکسن تولید داخل از بیماران، حتی بیمارانی که مشکل ویروس کرونا نداشتند برای تست استفاده می‌شده است و بخاطر همین تا این لحظه افراد بیشماری قربانی سیاست‌های شما و نظام اشغالگر شما شدند.
مسئول این همه کشتارهایی که تنها بخاطر دشمنی شما با سایر کشورها و اصرار بر تولید واکسن داخلی کیست؟
چرا هیچکس پیگیر این جریان پشت پرده نمی‌شود و چرا وزارت بهداشت پیگیر نیست؟
ما مردمان عادی و ملتهای تحت ستم در جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران، عزیزان بسیاری را در این راه از دست داده‌ایم و مسبب مرگ عزیزانمان تاکنون مشخص نشده است. اما وقتی کسی پیگیر مرگ عزیز خود می‌شود، نه تنها کسی پاسخگو نیست بلکه دستگاه امنیتی شما اتهام و انگ برهم زننده امنیت ملی به او می‌چسبانند و مورد تهدید وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد.

ما خواستار کمک از سوی سازمان‌ها و مراکز حقوق بشر جهان هستیم تا هر چه سریعتر این پروژه کشتار جمعی در زیر سایه کرونا بوسیله نظام اشغالگر ایران را پیگیری کنند به داد مردم بیگناه برسند.
جان اين مردم برای نظام دیکتاتوری علی خامنه‌ای هیچ اهمیتی ندارد.

ما مردمان و ملت‌های تحت ستم در ایران تا چه زمانی بخاطر سیاست‌های انسان ستیزانه و داعشی علی خامنه‌ای، دیکتاتور فاسد و خونریز ایران اشغالگر باید قربانی بدهیم؟
Omid sharafi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا