الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

پیام جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت”ایران” بمناسبت ۳۱مین سالگرد تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز.

ملت عرب الاحواز بمانند دیگر ملل غیر فارس به زور سرنیزه تحت اشغال رژیم اشغالگر فارس درآمده ودر صد سال اخیر قربانی سیاست آسیملاسیون و فارس سازی گشته متحمل سرکوبهای شدید توسط رژیمهای پهلوی و جمهوری اسلامی شده است.علارغم تمامی فشارهای نظامی ، سیاسی ، اجتماعی وفرهنگی مقاومت ملت غیور عرب بدون وقفه ادامه داشته و شاهد مبارزات روز افزون آن هستیم که سیاست اشغالگران فارس را عقیم گذاشته وهر روز بیش از پیش به استقلال خود نزدیک و نزدیکتر می شود.
در طول سالیان مقاومت احزاب و سازمانهای مللی الاحواز تشکیل و مبارزات رهایبخش را ملت عرب الاحواز را رهبری کرده و در این راه پیشرفتهای چشمگیر داشتند. از جمله این تشکلها جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز می باشد که در طی سی سال گذشته نقش کلیدی در مبارزات استقلال جویانه ملت عرب داشته ودر سطح منطقه ائی و بین المللی نیز دست آوردهای مهمی کسب کرده و کماکان به مبارزه بی امان خود ادامه می دهد.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت ” ایران” ۳۱ مین سالگرد تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز را به ملت غیور عرب الاحواز ، اعضا و هواداران تبریک و به روح شهدای جبهه درود فرستاده آرزومند پیروزی هر چه بیشتر همرزمان و استقلال الاحواز میباشد.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت ” ایران”
۲۰ ژانویه ۲۰۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا