الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستمويديوها

جنایتهای بی پایان رهبر تروریست خامنه ای

بله! ممکن است یک دیکتاتور اشتباه کند؛ مثلا اول ویروس “کرونا” را تبلیغات برای جلوگیری از شرکت ملل تحت اشغال جغرافیای موسوم به ایران جعلی در انتخابات نامشروع بداند؛ یا مثلا دچار این توهم شود که “آمریکا تولیدش کرده و یک ورژن مخصوص هم برای این رژیم اشغالگر ساخته”!

ممکن است کسی بگوید «اگرچه این تصور غلط به قیمت جان ملل غیر فارس تحت اشغال تمام شده اما تا اینجای کار را هم می‌توان به حساب نفهمی گذاشت؛ چون ویروسی ناشناخته بود».

اما از اینجا به بعد، دیگر خطا نیست. وقتی معلوم شد درباره یک ویروس جهانی چه اشتباه بزرگی کرده، اما نه تنها بدون عذرخواهی و جبران مواضع غلطش به پستوی حفاظت رفته، بلکه از همان پستو، جرم دیگر را مرتکب شده و جلوی واکسنی را گرفته که سازمان بهداشت جهانی آن را مجاز شناخته، این دیگر نامش خطا نیست. 

وقتی اول تا آخرِ یکسالِ کرونایی، توهماتش به قیمت جان ملتهای تحت اشغال تمام شده و هیچ نهادی هم برای رسیدگی و مجازاتش وجود ندارد، “ویروس خطرناک” خودِ اوست!

رژیمی که این گونه رهبر دیکتاتوری و تروریست دارد که آلوده و کشنده است. باید این رژیم نامشروع را برای همیشه از سرزمینهای غیر فارس تحت اشغال برای آزادی از بند اشغالگری واکسینه کرد.

رضا هلالات
2021.01.24


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا