دیدگاه‌ها

كرونا.. بازی جدید ملایان، نعمتی آسمانی!

در اوايل بهمن سال گذشته یعنی 1398 هنگامی که مردم با ارسال فیلم هایی سعی در اطلاع رسانی شیوع ویروس کرونا به یکدیگر را داشتند، حکومت اشغالگر ملایان ایران چند تن از انتشاردهندگان این کلیپها در شبکه‌های اجتماعی را به جرم نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی دستگیر کردند. در آن هنگام نظام اشغالگر ملایان، برای دادن امتیازات بیشتر به چینی ها، همچنان پروازهای دو سویهٔ “ماهان ایر” از چین به جغرافیای سیاسی ایران را ادامه دادند. قم مراکز اصلی انتشار گسترده بیماری در جغرافیای سیاسی ایران بود. اما حکومت فاسد اشغالگر ایران سعی در پنهان کردن آن داشت و مردم را پیش از پیش در دام این بیماری مهلک گرفتار می‌کرد. رژیم پس از آن که دیگر نتوانست حجم عظیم گزارش‌ها و اعلامیه‌های پزشکان و دیگر کنشگران اجتماعی درباره انتشار گسترده بیماری را بایکوت نماید، و پس از آنکه انتخابات نامردمی مجلس شورای ضداسلامی را برگزار کرد، شیوع بیماری در جغرافیای سیاسی ایران را تایید کرد.

مرحله بعدی دست کاری و بایکوت آمار واقعی مبتلایان و مرگ و میر ناشی از بیماری بود. در حالی که تصاویر و فیلم ها و مدارک بسیاری از مرگ صدها تن در روز خبر میدادند، دستگیری عده‌ای از پرستاران و پزشکان و فعالان شبکه‌های اجتماعی به اتهام نشر اکاذیب را شروع کرد. هدف از اینکار ایجاد شبه در اذهان مردم بود. دولت روحانی در ابتدا مدعی شد که ایران تجهیزات کافی برای کنترل بیماری(ماسک و کیت های تشخیص کرونا) را ندارد!! در حالیکه دول اروپایی و آمریکا تحریم بخش دارویی و پزشکی ایران را کاملا نفی می‌کردند و آنرا آزاد گذاشته بودند. این بازی کثیف ملایان شیاد ایران اشغالگر در برابر انبوه اطلاعات و افشای حقایق پشت پرده بازی آنان نتوانست دوام چندانی بیاورد. از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا اعلام شد که محدودیتهای تجهیزات دارویی و پزشکی و نیز خرید واکسن به ایران وجود ندارد.

آمریکا چندین بار همراه با سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده بود که تهیه واکسن به هیچ عنوان شامل تحریمها نمی‌شود.
در حالیکه روزانه و حتی بر اساس آمار دروغین رژیم غیرقانونی ایران اشغالگر بیش از ده هزار نفر به این ویروس آلوده می‌شوند و روزانه حدود ۲۰۰ نفر جان خود را از دست میدهند، خامنه‌ای خائن خود از واکسن ساخت آمریکا استفاده کرده اما خرید واکسن از آمریکا و انگلیس را ممنوع می‌کند. او مردم تحت ستم ایران را به گروگان گرفته است. در عوض ورود واکسن های تأیید نشده چینی، روسى و کوبایی را پیشنهاد داده تا آنها روی مردمی که برایش یک موش آزمایشگاهی هستند، آزمایش شوند. اما مردم واکنش هایی به این جنایت سیستماتیک نشان داده‌اند.
این موضوع منفعت های زیادی برای خامنه‌ای و حزب خائن داشته است. از جمله آنکه یک کانال دلالی برای سپاه تروریستی پاسداران ساخته است تا واکسنهای 15 تا 20 دلاری غربی را با قیمتهای بالا وارد جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران کنند.

کاظم میاحی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا