دیدگاه‌ها

الاحواز بر دریایی از ثروت اما محروم از آن

ظلم وستم ضد بشری رژيم اشغالگر ايران، تبهکارانی که برای افزایش کشتار بنام دین و گسترش‌ برنامه‌های تروریستی خود به آن سوی مرزها از بذل و بخشش نان شب مردم هم دریغ نمیکنند در حالی پیش میرود که رژیم اشغالگر برای بازسازی سوریه و حفظ بشار اسد همکار تروریست خود، میلیون ها دلار هزینه می‌کند. اما بسیاری از مردم محروم الاحواز با فقر و تنگ دستی دست و پنجه نرم میکنند .
در برخی مناطق در پایتخت (احواز) بوی تعفن فاضلاب‌ها تمام منطقه را در خود فرو برده است. این یک مثال از هزاران هزار مشکلات مردم است.
فارسها و رژیم اشغالگر ایران، الاحواز اشغالي را قلب ایران می‌دانند. میدانهای نفتی الاحواز غنی ترین میادین نفتی است. اولین میدان نفتی در سال ۱۳۳۷ با حفر چاه شماره ۶ الاحواز اشغالی در مسجدسلیمان کشف گردید. اما غارتگران و رژيم اشغالگر بر میهن مصیبت زده ما به جز ریزگردها، خشک کردن هورها خشک نمودن رود کارون و سرکوب عشایر غیور عرب الاحواز برای مردم الاحواز ارمغان دیگری ندارند.
طاعون دزدی ،فساد رژیم پوسیده آخوندها همه منطقه را فرا گرفته و تمام اموال و سرمایه‌های این سرزمین عربی را را بین همپالگی های غارتگر و دزدش مانند گوشت قربانی تقسیم می‌کند.

کاظم میاحی


‏http://WWW.ALAHWAZ.COM

‏https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا