جغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

جنایت سپاه تروریستی پاسداران اینبار در کردستان اشغالی

عصر روز چهارشنبه ۶ اسفند نیروهای سپاه تروریستی پاسداران در جاده روستای شین آباد به روستای زیدان از توابع پیرانشهر خودروی شخصی را بدون اخطار قبلی به رگبار بسته و دو سرنشین آنرا به قتل رساندند. در جریان این جنایت دو برادر کاسبکار با نامهای عبداللە و عثمان نادری فرزند معروف نادری جان خود را از دست دادند.

ساعاتی پس از این جنایت پاسداران آدمکش خامنه‌ای و سردرگمی برای توجیه این اقدام، اجساد را با خود به پیرانشهر برده و برای جلوگیری از اعتراض مردم دروغ بزرگ «خنثی شدن یک عملیات تروریستی در غرب را منتشر کردند.»

روابط عمومی وزارت ترور و اطلاعات بیشرمانه اعلام کرده که «با همکاری اداره اطلاعات آذربایجان اشغالی و قرارگاه حمزه سید الشهدا با پخش یک خبر از به گفته خود خنثی شدن اقدام تروریستی یک تیم تروریستی که به دنبال ترور بود تحت رصد قرار گرفت و افراد این تیم تروریستی دو نفره مسلح وابسته به گروه تروریستی مستقر در اقلیم کردستان اشغالی در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند. این تروریست‌ها که قصد انجام عملیات تروریستی در پیرانشهر را داشتند بعد از ظهر روز گذشته به هلاکت رسیدند که از آنها دو قبضه اسلحه کلاشینکف و نارنجک جنگی و مهمات بدست آمده است.»

این در حالیست که این دو برادر مقتول هیچگونه سلاحی بهمراه نداشته و برچسپ عملیات تروریستی توسط آنها کذب محض و برای لاپوشانی حقیقت است.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا