الاحواز

تداوم بازداشت شهروندان عرب احواز اشغالی در شهر سوس بازداشت ۳۷۲۱ نفر

على نونى دبات كعبى ، ۱۸ ساله،از اهالى روستاى «چعب خلف مسلم» از توابع شهر سوس هفته گذشته توسط نيروهاى امنيتى رژیم اشغالگر وترویستی ایران بازداشت شده است.

بنا به اين گزارش چند روز پيش نيز دو شهروند عرب از اهالى روستاى «بيت عنكوش» منطقه كنانه از توابع شهر سوس احواز اشغالی به اتهام تيراندازى در مراسم فاتحه خوانى بازداشت شدند.

منابع محلى مى گويند: در هفته گذشته شمارى از جوانان عرب روستاهاى از توابع شهر سوس احواز اشغالی به اتهام نگهدارى اسلحه بازداشت شدند، اما خانواده ها اين اتهامات نيروهاى امنيتى رژیم اشغالگر ایران را تكذيب كردند.

تيراندازى در مراسم عروسى و فاتحه خوانى در بعضى جوامع رايج است و سالهاست بعنوان رسم در گوشه و كنار جغرافیای جعلی موسوم به ايران مورد استفاده قرار مى گيرد و ممانعتى از نهادهاى امنيتى رژیم اشغالگر ایران ديده نمى شود.

به عقيده بعضى از شهروندان عرب احواز اشغالی ، هجمه اخير دستگاههاى امنيتى رژیم اشغالگر ایران به عرب،كورد و بلوچ و بازداشت شمارى از فرزندان این ملل غیر فارس تحت ظلم وستم فقط جهت سركوب و ايجاد رعب و وحشت با توجه به وضعيت بحرانى رژیم اشغالگر حاكم در جغرافیای جعلی موسوم به ايران و جهت جلوگيرى از اعتراضات سراسرى ملل غیر فارس تحت ظلم وستم رژیم اشغالگر ایران در جغرافیای جعلی موسوم به ایران است.

تروریست سرهنگ یدالله امیری جانشین فرماندهی انتظامی رژیم اشغالگر ایران در احواز پایتخت احواز اشغالی روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه۱۳۹۹ به خبر گزارى ها در مورد كنترل وضعيت و همكارى ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با نيروهاى اطلاعات <<سربازان گمنام>>( مزدوران وجیره خواران رژیم اشغالگر ایران) گفت تا كنون سه هزار و ۷۲۱ نفر در ارتباط با تیراندازی یا نگهداری غیرمجاز سلاح شناسایی و بازداشت شده اند.

در ماه هاى اخير در شهرهای معشور، سوس، احواز پایتخت و دیگر شهرها و مناطق عرب نشين در احواز اشغالی صدها نفر با اتهام نگهدارى اسلحه بازداشت شدند.

 

امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
07/03/2021

https://t.me/adpffarsi
http://WWW.ALAHWAZ.COM

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا