دیدگاه‌ها

“كشتارهاى جمعی رژیم اشغالگر ايران در الاحواز”

از بدو اشغال احواز توسط نظام پهلوى و نظام كنونى آخوندى دست به صدها جنايت و كشتار دست جمعى در كشور الاحواز زده اند و ميزنند، ملت الاحواز با داشتن دریایی از طلا سیاه و و زمین‌ حاصلخیز و رودهای پر آبش که همگی به شهرهای فارس نشین مصادر می‌شوند و ملت عرب الاحواز چیزی جز محرومیت و فقر نسیب آن‌نگردیده است‌.

از جمله جنایت‌های رژیم اشغالگر ایران در الاحواز مب‌توان به انتشار انواع بیماری‌ها واگیردار و کشنده اشاره کرده، که اینها نتیجه آلودگی هوا و طوفان‌های گرد و خاک متکرر و همچنین آلودگی آب رودها به نواد صنعتی و پزشکی و فاضلاب شهری می‌باشد. سوء تغزیه در الاحواز نیز موجب بروز بیماری‌های گوناگونی شده و مشکلات و مثال دیگری روز به روز بیشتر به نمایان می.شود. هر بار ملت عرب الاحواز در قیام یا اعتراض علیه ظلم و تبعیض و عربستیزی اشغالگران فریاد بزنند اما فریاد ملت ستمدیده با گلوله از سوی مزدوران رژیم جواب میگیرند.

هولناک ترین جنایتهای رژیم خونخوار که بدست مزدوران و عوامل سپاه تروریستی تحت امر خامنه ای دیکتاتور کشتار دسته جمعی جوانان بی گناه در نیزار معشور بود اين نيزار كه هور حميدي نام دارد در روز ٢٧ آبان ١٣٩٨ كه با اسلحه هاى سنگين با يورش به نيزارى كه جوانان عرب در آن پناه گرفته بودند دست به كشتار وسيع زدنند. مزدوران رژيم نيزار را به رگبار بستند پس از آن با به آتش كشيدند. برای پاک کردن جنایت‌های خود نیزار و جوانان زخمى را همگی در آتش سوزاندند.

در سال ۱۳۸۴ ملت الاحواز در اعتراض به آنچه که برنامه ریزی برای تغییر ترکیب جمعیت الاحواز و نابودی هویت عرب و به اجرا در آوردن سیاست تغییربافت جمعیتی از سوی رژیم اشغالگر ایران به زیان ملت عرب الاحواز خوانده شده بود اعتراضات گسترده ای برگزار کردند که این اعتراضات گسترده نیز رژیم جنایتکار ایران ملت الاحواز را بار دیگر به رگبار بست و موجب کشته و مجروح شدن دهها تن از ملت غارت شده الاحواز شد.

در تاريخ ٢٨مرداد ١٣٥٧ نظام وحشى ايران با به آتش کشیدن سينما ركس عبادان مردم عرب الاحواز را زنده زنده به کام مرگ برد. و پس از رسیدن نظام‌ آخوندی به سلطه، ملت عرب الاحواز در المحمره علیه ظلم و ستم و جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر در حق مردم بی دفاع انجام می‌دهد دست به اعتراضات گسترده‌ای زدند، و نتیجه آن قتل عام بیش از ۵۰۰ احوازی در یک روز توسط خونخوار مدنی انجامید که بعدها این کشتار دسته جمعی به چهارشنبه سیاه معروف شد.

نظام اشغالگر ايران و هرکس که دستش به خون بیگناه محکوم به جنایت علیه بشریت است به امید نابودی این رژیم خون خوار و آزادی ملت الاحواز از فقر و ظلم و عربستيزي رژیم اشغالگر ایران.

کاظم میاحی


‏http://WWW.ALAHWAZ.COM
‏https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا