الاحوازجهان

تایید خبر کشته شدن یک شهروند عرب احوازی توسط نیروی تروريستى اشغالگران ایرانی

رسانه‌های ايران اشغالگر با نشر گزارشهاى متناقض كشته شدن يك شهروند عرب اهل بندر معشور توسط نيروى اشغالگر انتظامى با تير مستقيم را تاييد كردند

منابع محلى مى گويند؛با ادعاى “تحت تعقيب بودن” جوان عرب حسننصارى از اهالى جراحى شهرى كه در آن كشتارنيزار در آبان 1398 رخ داد، در صبح روز جمعه سوم ارديبهشت ماه 1400 با شليك مستقيم توسط نيروهاى انتظامى با سه تير كشته شد.

اين منابع افزودند كه ادعاهای نيروهاى امنيتى غير صحيح است، زیرا محل سکونت حسن نصارى در شهر جراحى است نه بندر خورموسى، و اگر مشكلى داشت مى توانستند او را در شهر و منزلش بازداشت كنند. اظهارات فرمانده تروریست انتظامى بندر معشور در توجیه اين قتل تحریک آمیز و كذب است، زیرا وی گفته که تیراندازی پس از بازرسى فرد مورد نظر صورت گرفته و قربانی قصد داشته كه از سلاح علیه نیروهای امنیتی استفاده کند. اگر ماشين متوقف بوده و در كنار نيروهاى امنيتى بوده است بنابرين نياز به تيراندازى نبود.

در همین حال، شاهدان عینی اظهار داشتند که نیروهای تروریست امنیتی در خیابانهای شهر آماده بودند و آنها تمام اطلاعات مربوط به عبور حسن نصارى از اين مسير را داشتند و او هیچ سلاحی همراه نداشت و تیراندازی به طرف حسن نصارى در روز روشن و بدون هیچ توجيه قانونى بعد از متوقف شدن ماشين و پياده كردن او، صورت گرفته است.

با توجه به گزارش ايرنا فرمانده تروریست انتظامى معشور، سرهنگ رضا پاپی، روز جمعه اعلام كرد: صبح جمعه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان معشور حین گشت زنی در خورموسى به یک دستگاه خودرو پراید با 2 سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند. او اضافه كرد كه بعد از استعلام مشخص شد كه خودرو سابقه توقيف داشته و ماموران براى دستگيرى سرنشينان خودرو را تعقيب كردند كه يكى از آنها با كلت كمرى به طرف نيروى انتظامى شليك كرده است!!. فرمانده انتظامى معشور هر دو سرنشينان اين خودرو را به سرقت متهم كرده است .پاپى افزود: ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح در  تیراندازی متقابل و تعقیب و گریز، فرد مسلح را مجروح و هر دو سرنشينان را بازداشت کردند، اما فرد مجروح هنگام رسيدن به بيمارستان جان خود را از دست داد.

عصر جنوب روايت ديگرى را گزارش داد و نوشته كه راننده خودروی‌ مشکوک پس‌ از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با پلیس، مورد هدف‌ گلوله نیروی انتظامی بخش خورموسى قرار گرفته و جان خود را از دست داده‌ است. بنا به اين گزارش سايت عصر جنوب، “متهم به تیراندازی در مراسم فاتحه‌خوانی پس از گریز از دست پلیس، با بکارگیری قانون، مورد هدف نیروی انتظامی قرار گرفته و دستگیر شده است”.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا