دیدگاه‌ها

انتخابات خرداد و دو کار ناتمام خامنه‌ای، قبل از رفتن

آنچه در صحنه نمایش انتخاباتی ایران اشغالگر دیده می شود، ماموریت اصلاح طلبان (پلیس خوب رژیم) است به این شگرد که تا میتوانند تبلیغ کنند که چون رئیسی، کاندید رهبری و اصولگرایان است، پس مردم شرکت نمیکنند. در نتیجه رئیسی انتخاب میشود تا مردم را غیر مستقیم تحریک کنند برای رهایی از شر رئیسی، به پای صندوق های رای رفته و به لاریجانی رای دهند و این در حالی است که در عمل، کاندیدای اصلی خامنه‌ای دیکتاتور و انگل زاده اش مجتبی، علی لاریجانی است. به این دلایل:
در پی حذف رفسنجانی در استخر، شاهرودی، صادق لاریجانی، نام رئیسی به عنوان جانشین خامنه‌ای مطرح شد. اما در دیدار وی از بیت الفساد رهبری با ممانعتی که مجتبی ایجاد نمود نتوانسته، با خامنه‌ای دیدار و در مورد اذن شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نظر بخواهد. چون تصور می کند اگر رئیس جمهور شود همچون خود خامنه‌ای، که رئیس جمهور بود، وی نیز در غایت امر، به رهبری انتخاب می گردد. در نتیجه علی لاریجانی، کاندیدای اصلی مجموعه رژیم برای ریاست جمهوری است که می خواهند از ترس رئیسی مردم را وادار به رای دادن به لاریجانی نمایند. یعنی همان ترفند پلیس خوب و بد، که با توسل به آن مشکلات داخلی خود از جمله همین انتخابات قلابی، اما مدیریت شده برای کسب مشروعیت خارجی شان از جمله برجام و رفع تحریم ها را یکجا حل و فصل نمایند. بخصوص این که لاریجانی زاده عراق و در بین جریانهای عرب همچون جریان صدر و حزب الله لبنان و حتی دربار سعودی و….. هوادارانی دارد. به روسیه و چین وابسته و سرسپرده انگلیس است. و با استفاده از این سه، می تواند با آمریکا و متحدین اروپایی و اعراب منطقه، تعامل نماید و تنها کسی است که به کمک رئیسی، به عنوان نفر دوم مجلس خبرگان پروسه انتقال رهبری از قدیم به جدید را می تواند سر و سامان دهد. همه اینها، توسط مجتبی خامنه‌ای، سامان یافته و بصورت یک سناریوی از پیش طراحی شده اتاق فکر رژیم اشغالگر ایران در حال اجرا می باشد.

باین ترتیب، از هم اکنون آبدارچی بعد از روحانی، انتصاب و صندوق ها به اسم وی پر شده، دنبال پروسه خر داغ کنی و رونق حوزه های رای این دروغ بزرگ و کسب مشروعیت برای کلاه گذاشتن، بر سر اروپائی های زود باور هستند و پلیس خوب یعنی لاریجانی بر رئیسی پلیس بد، برنده اعلام خواهد شد. تعداد آراء هم از هم اکنون معلوم است. اما زمانی ورق بر می‌گردد که مردم یا در خانه‌ها بمانند[ یا به کف خیابان‌ها ریخته و در جلوی دوربین‌ها صندوق‌ها و حوزه‌های رای‌گیری را در آتش خاکستر کنند]، و خلوتی گورستانی در حوزه‌های رای‌گیری توسط سفارتخانه های مقیم تهران، به کشورشان گزارش شود. از آن روز ملت تحت ستم ایران اشغالگر گل سر سبد ملل دنیا خواهد شد. چون دنیا بعد از حمله کرونای چینی به آنها، منتظر یک قهرمان است که تجدید نیرو کند و چه ملتی قهرمان تر از ملتهای تحت اشغال ایران که بانی این امر خیر، به نفع کل جامعه بشری و بویژه خود و آینده فرزندانشان، آنهم فقط با یک حرکت کوچک، یعنی انقلاب بزرگ و جارو کردن نظام فاشیستی آخوندی، ظالم ترین و خونخوار ترین رژیم ساکن کره زمین در عصر حاضر برای همیشه.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا