جغرافياي ايران جعليجهان

برنامه ایران اشغالگر برای ایجاد جنگ در عراق و منطقه با هدف خروج از بحران سقوط!

این فرد که کارت شناسایی او را منتشر کرده‌ایم «خالد طلیب حسین البخاتره» از فرماندهان سپاه بدر به ریاست هادی العامری وابسته به سپاه تروریستی پاسداران و یکی از عاملان قتل «ایهاب الوزنی» فعال مدنی کربلایی است.

روز شنبه ۸ خرداد هم «حسن مصباح» فرمانده ارشد حشدالشعبی به همراه سه تن دیگر در کربلا بازداشت شدند. اکنون دولت مصطفی کاظمی در عراق با سند و مدرک غیرقابل انکار دست داشتن مستقیم عوامل دولت تروریستی ایران در قتل شهروندان دگراندیش و مستقل شیعه و سنی عراقی را برملا کرده است. هفته گذشته هم «قاسم مصلح» فرمانده حشدالشعبی در انبار از عوامل مزدبگیر سپاه تروریستی پاسداران دستگیر شد ولی پس از لشکرکشی شبه نظامیان حشد به منطقه سبز بغداد به طور موقت آزاد شد. شهرهای شیعه نشین عراق هر شب شاهد تظاهرات علیه حکومت خون و ترور خامنه‌ای جنایتکار است.

بن بست سیاسی و اقتصادی جمهوری ضداسلامی در ایران جعلی باعث شده حکومت ملاها آتش جنگ در عراق و کلیه منطقه را شعله ور شعله ور سازند تا اکثریت ناراضی مردم ایران از بیم آنکه مانند عراق، یمن سوریه، لبنان و غزه درگیر جنگ داخلی و آشوب نشوند از تلاش برای سرنگونی آخوندها منصرف شوند، در حالی که عامل همه ناآرامی و آشوبهای منطقه جمهوری نااسلامی است و با سقوط حکومت آخوندهای ایران اشغالگر همه خاورمیانه صفحه جدیدی از حیات سیاسی و صلح را شروع می‌کند.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا