الاحواز

قتل عبدالله بترانى در اثر شكنجه های نيروهاى اشغالگر امنيتى در احواز اشغالی

يك شهروند عرب اهل احواز پایتخت که هفته گذشته بازداشت شده بود در اثر شکنجه های نيروهاى امنيتى ایران اشغالگر به قتل رسیده است.

عبدالله بترانى که روز یکشنبه ۲ خردادماه در كوى “حي الثوره” شهر احواز پایتخت توسط دو ماشين نيروى امنيتى بازداشت شده بود، پس از تحمل دو روز شكنجه در اثر وارد شدن ضرباتى بر سرش به قتل رسیده و به پزشك قانونى منتقل شده است.
بر اساس اظهارات منابع محلی، پزشک قانونى به خانواده بترانى گفته كه دليل فوت این شهروند عرب در اثر سكته مغزى پس از وارد شدن ضربه با شئ سخت بر سرش بوده است.

منابع محلی همچنین گفته اند، عبدالله بترانى به همراه فرزندش که زیر سن قانونی است بازداشت شده‌اند و در طول دو روز بازداشت در بازداشتگاه، فرزندش شاهد شکنجه شدن پدرش توسط نیروهای اشغالگر امنیتی ایرانی بوده و در حال حاضر در شوک روانی به سر می برد.
شاهدان عینی میگویند: دوربين هاى مدار بسته اطراف محل بازداشت این شهروند پس از به قتل رسیدن عبدالله بترانى زير شكنجه توسط نيروهاى امنيتى جمع آورى شده است.

با توجه به مشاهده آثار شكنجه بر روى جسد عبدالله بترانى خانواده اش عليه شكنجه گران او شكايت كرده‌اند اما نيروهاى امنيتى آنها را تهديد کرده كه چنانچه با رسانه ها مصاحبه كنند بازداشت خواهند شد.

عبدالله بترانى،۳۷ ساله، فرزند حميد، متاهل و داراى دو فرزند، از اهالى حي الثوره احواز پایتخت احراز شده است.

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا