جغرافياي ايران جعليجهانعکس و تعليق

سازمان عفو بین‌الملل خواهان بازرسی‌های مستقل از زندان‌های ایران اشغالگر شد

عفو بین‌الملل از مقامات اشغالگر ایران خواست اجازه بازرسی مستقل از زندان‌های خود را بدهد.

به دنبال انتشار تصاویر و اسناد بدرفتاری با زندانیان توسط گروه هکری «عدالت علی»، سازمان عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه ۳ شهریورماه منتشر شد، بار دیگر از مقامات جنایتکار اشغالگر ایرانی خواست به گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در ایران اجازه بازرسی مستقل از زندان‌ها را بدهد.
هبه مریف، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در عفو بین‌الملل در بیانیه یادشده تاکید کرده است؛ عذرخواهی مختصر و وعده‌های کلی مقامات ایران(اشغالگر) برای رسیدگی به این وضعیت کافی نیست.

اشاره خانم مریف به عذرخواهی رئیس جنایتکار سازمان زندان‌ها و دستور کلی رئیس و جلاد قوه قضاییه برای پیگیری این موضوع است. پیشتر رئیس جنایتکار سازمان زندان‌ها پس از سکوتی طولانی در مورد هک تصاویر داخل زندان، به جای استعفا، از خامنه‌ای دیکتاتور خون آشام طلب بخشش کرده بود.

در حالیکه همه روزه زندانیان دربند را مورد ضرب وشتم شدید قرار میدهند، محمدمهدی حاج محمدی با انتشار توئیتی، اعلام کرده بود؛ از خداوند متعال، رهبر عزیزمان، ملت بزرگوار و زندانبانان شریف عذر می‌خواهم.

این جنایتکار خونریز در حالی زندانبانان را شریف خطاب کرده است که طی سال‌های اخیر، اخبار تکان دهنده‌ای از ضرب و شتم، فحاشی، شکنجه سازماندهی شده، تجاوز و … از سوی این مزدوران ایرانی اشغالگر جنایت پیشه منتشر شده است.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا