ب: ملل تحت ستمملل تحت ستم

اطلاعيه حمله نظامی به مخالفین كورد توسط رژیم اشغالگر ايران را محكوم ميكنيم

اطلاعيه
حمله نظامی به مخالفین كورد توسط رژیم اشغالگر ايران را محكوم ميكنيم
دهها سال است كه اشغالگران ايراني با ارتكاب جنايتهاي ضد بشري نيروهاي سياسي احزاب رهبران و اردوگاهاي فرزندان ملل تحت ستم و اشغال شده را در داخل جغرافياي سياسي ايران ودر كشورهاي همسايه و حتى كشورهاي اروپاييي هدف اعمال وحشيانه و تروريستي خود قرار داده و به منظور متوقف كردن مبارزات آزاديبخش ملل غير فارس براي آزادي و حق تعيين سرنوشت و رسيدن به استقلال همه قوانين بين المللي را نقض كرده است.
فرماندهی سپاه تروریستی پاسداران با تهديد و سپس
حمله نظامی به پناهندگان و اپوزیسیون از سوی رژیم اشغالگر ايران آنهم در خاک کشوری دیگر مجدا نقض آشکار کنوانسیون های بین المللی را تكرار كرد .

چنین عملی در عرف بین المللی جنایت جنگی محسوب می شود.
رژیم تروريستي و اشغالگر ايران به احزاب سیاسی منصوب به ملل غیر فارس امنیتی نگریسته و در طول سالهای اشغال جنایت‌های بسیاری در حق این ملل مرتکب شده است.
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” هر گونه تهدید، ارعاب و حمله نظامی به ملل غیر فارس در جغرافياي موسوم به ايران و یا در خارج از آنرا بشدت محکوم می کند.
از مراجع بین المللی و نیروهای دولت‌های منطقه ای برای مبارزه با تهدیدات تروریستی می خواهیم از جان پناهندگان حفاظت کنند و اجازه ندهند رژیم تروريستي و اشغالگر ایران که خود تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دست به کشتار پناهندگان و اپوزیسیون بزند.
جبهه ملل براي حق تعيين سرنوشت “ایران”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا