الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

« محمد میرزابیگی » ، رئیس سازمان نظام پرستاری ایران اشغالگر گفته است تاکنون حدود ۶۰ هزار پرستار در ایران جعلی به بیماری کرونا مبتلا شده اند

« محمد میرزابیگی » ، رئیس سازمان نظام پرستاری ایران اشغالگر گفته است تاکنون حدود ۶۰ هزار پرستار در ایران جعلی به بیماری کرونا مبتلا شده اند و حدود ۱۰۰ نفر از گروه پرستاری جان باخته اند .
میرزابیگی روز پنج شنبه ۲۷ آذر با اعلام این مطلب گفت که در حال حاضر ۱۴۵ هزار پرستار بر بالین بیماران حضور دارند و ۶ هزار نفر نیز در قرنطینه به سر می برند یا به شکل استعلاجی به مرخصی رفته اند .
رئیس سازمان نظام پرستاری به معضل کمبود پرستار در جغرافياي جعلي ايران اشاره کرده و گفته است : در حال حاضر حدود ۱۷۰ هزار تخت بیمارستانی داریم که برای این تعداد تنها ۱۴۰ هزار پرستار مشغول بکار هستند در حالی که به شکل استاندارد باید به ازای هر تخت بیمارستانی ۲.۵ پرستار به کار گرفته شوند اما اکنون این رقم در جغرافياي ايران جعلي حدودا ۰.۹ است .
این آمار در حالی امروز اعلام می شود که مریم حضرتی ، معاون پرستاری وزیر بهداشت ایران اشغالگر ، یک روز پیشتر گفته بود که حدود ۴۵ هزار پرستار تاکنون به کرونا مبتلا شده اند و از تعداد پرستاران جان باخته بر اثر این بیماری ، آمار دقیقی موجود نیست .
رییس سازمان نظام پرستاری همچنین گفت که حقوق پرستاران با سه یا چهار ماه تاخیر پرداخت می شود .
میرزابیگی در این باره گفت : در شرایطی که سال قبل معوقات حتى به ۱۸ ماه هم می رسید توانستیم با رایزنی های صورت گرفته معوقات را به سه تا چهار ماه برسانیم .
اگر چه میزان دریافتی ها کاهش یافته است اما معوقات به لحاظ تعداد ماه کم شده است .
پیش از این معاون پرستاری وزارت بهداشت ، دلیل کاهش دریافتی پرستاران را کم شدن درآمد بیمارستان ها ، اعلام کرده بود .

احمد غافلی زاده جلیعه

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا