جغرافياي ايران جعليجهان

سناتور تد کروز: ما باید جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم

سناتور جمهوری‌خواه با پیوستن به کنوانسیون بین المللی ایران آزاد اعلام کرد: ما باید جمهوری (ضد) اسلامی را سرنگون کنیم.

سناتور تد کروز با انتشار مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن تایمز با اعلام اینکه فعالیت‌های مخرب ایران اشغالگر به خوبی شناخته شده است، نوشت: جمهوری (ضد) اسلامی به دنبال گسترش موشک، نابودی آمریکا و متحدانش از جمله اسرائیل، ایجاد گروه‌های تروریستی در داخل عراق، یمن و لبنان و تأمین مالی و هدایت تروریسم در سراسر جهان و ارتکاب جنایات غیرقابل تصور حقوق بشری است.

وی افزود: شش سال پیش پرزیدنت اوباما توافق هسته‌ای فاجعه‌بار با جمهوری (ضد) اسلامی را منعقد کرد و این توافق، علی خامنه‌ای را در مسیر ساخت زرادخانه هسته‌ای قرار داد.
تد کروز تصریح کرد: این توافق ایران(اشغالگر) را مجدداً به سیستم مالی جهانی متصل کرد و با اختصاص صدها میلیارد دلار به آیت‌الله، همه آنچه را که برای پولشویی مبالغ هنگفت در سراسر جهان و اشاعه تروریسم نیاز بود به آنها داد.

این سناتور با اشاره به اقدامات موثر ترامپ رییس‌جمهور پیشین ایالات متحده تاکید کرد: رئیس‌جمهور ترامپ از این توافق فاجعه‌بار خارج شد و سپس گام‌های مهم و معناداری در جهت تغییر مسیر و اعمال حداکثر فشار برداشت و دیپلماسی ایران(اشغالگر) را منزوی کرد، از جمله با حذف سلیمانی تروریست، مسئول مرگ حداقل ۶۰۳ زن و مرد آمریکایی، فشار مضاعفی را به ایران(اشغالگر) وارد آورد.

تد کروز با اشاره به مماشات دولت جو بایدن با ایران جعلی اشغالگر نوشت: ما اکنون با دولت بایدن وارد یک فصل خطرناک می‌شویم. آنها به طور جدی برای تضعیف دستاوردهای امنیت ملی در چهار سال گذشته و تقویت مجدد آیت‌الله‌ها تلاش می‌کنند. دولت هر علائمی را نشان داده است که قصد دارد ایران(اشغالگر) را در آغوش بگیرد و از آن دلجویی کند.

این سناتور جمهوری‌خواه تاکید کرد: من به رهبری مبارزه در مجلس سنا ادامه می‌دهم تا ایالات متحده، جمهوری (ضد) اسلامی را مسئول فعالیت‌های بدخواهانه خود بداند تا سرانجام این رژیم شرور و استبدادی سرنگون شود.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا