جغرافياي ايران جعليجهان

رابطه ایران اشغالگر و داعش (بخش دوم)

بعد از اینکه استان‌های شرقی و شمالی عراق توسط نوری المالکی به داعش واگذار شدند، داعش شروع به ثبت‌نام از نیروهای انتحاری کرد. این ثبت‌نام از طریق اینترنت و از کشورهای مختلف جهان صورت می‌گرفت. دولت‌ها می‌توانستند براحتی تمامی سایتهای اینترنتی داعش را مسدود کنند اما اینکار را هرگز نکردند و داعش توانست هزاران نفر از افرادی که بیماری‌های روانی و مشکلات روحی داشتند را براحتی جذب خود کند.
به این افراد وعده بهشت و حوریان زیبای چشم آهویی دادند در حالیکه نمی‌دانستند بنام “تکفیری و مجاهد” ثبت‌نام شده و توسط سپاه تروریستی پاسداران و با برنامه‌های ولایت فقیه هدایت می‌شوند. به اینان دستور داده شده بود تا لندن، پاریس اسپانیا و دیگر شهرهای اروپایی را با عملیات انتحاری مورد حمله قرار دهند.
ایران اشغالگر از هدایت و کنترل داعش به نتایجی دست یافت که از آنجمله: انقلاب مردمی سوریه خاموش شد. انقلاب مردمی اهل سنت عراق نیز خنثی گردید. مرزهای مشترکی که بین حکومت مرکزی عراق و کردستان که محل تنازع و جنگ بود و میرفت تا کشور کردستان شکل گیرد، بکلی از بین رفتند. همچنین حکومت شیعی عراق شکل گرفت، حشدالشعبی و دیگر گروه‌های تروریستی دست ساز ایران اشغالگر نیز پا به عرصهٔ وجود گذاشتند.

بعد از آنکه داعش دست ساز ایران اشغالگر به مجلس عراق حمله کرد، ایران اشغالگر ادعا کرد که مقر فرماندهی داعش را با دقت بسیار بالا با موشک هدف قرار داده است.
آیا در طول زمانیکه داعش در اوج قدرت بود ایران اشغالگر توان حمله موشکی با آن دقتی که ادعا می‌کند را داشت یا خیر؟
در هر دو حالت دروغ این اشغالگران خونریز برملا شده است.
طولی نکشید که قضیه الاحواز اشغالی را پیش کشیدند. از آنجا که در الاحواز اشغالی تحولات شدید فکری فرهنگی و دینی و سیاسی در بین آحاد ملت عرب آن بسرعت در حال گسترش است، به نیروهای امنیتی مزدور خود دستور دادند فعالان عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی را با برچسب داعش یا تجزیه طلب و دیگر عناوین سفارش شده دستگیر و راهی زندان کنند. در واقع با براه انداختن این نمایش‌ها و قدرت نماییهای مسخره شان بدنبال ایجاد جو امنیتی و رعب و وحشت در میان صفوف جوانان غیور عرب الاحواز اشغالی هستند.

ایرانیان اشغالگر بزودی نیروهای داعشی خود را بسوی افغانستان و تاجیکستان و دیگر کشورهای منطقه گسیل خواهند داشت. بی شک هدف از وجود نظام خونریز و غارتگران سرگردنه ایرانیان اشغالگر چیزی جز بلوا و آشوب غارت و کشتار و نابودی اسلام، هیچ چیز دیگری نیست.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا