الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

دستمزد ناچیز معلمان در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران در مقایسه با سایر کشورها

مقایسه نسبی سطح حقوق و مزایای معلمان جغرافیای جعلی موسوم به ایران با معلمان سایر کشورها، اختلاف بسیار زیاد دستمزد پایین این قشر از جامعه را نشان می‌دهد.

دستمزد سالانه یک معلم باسابقه ابتدایی در جغرافیای جعلی ایران با احتساب حقوق ماهانه ۱۰ میلیون تومانی ۴ هزار و ۳۰۰ دلار بیشتر نیست.

این در حالی است که در کشور ٦٠٠ هزار نفری لوکزامبورگ، یک معلم ابتدایی سالانه تا ۱۲۴ هزار دلار معادل ساعتی حدود ۷۰ دلار و با دلار ۲۸ هزار تومانی، ساعتی حدود ۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرد.
طبق گزارش سایت تجارت‌نیوز که به جمع‌آوری آماری سطح درآمد معلمان کشورهای مختلف در سال‌های ٢٠١٨ و ٢٠١٩ پرداخته، معلمان مصری با دریافت ١٣ هزار و پانصد دلار در سال، نزدیک به ٣ برابر معلمان جغرافیای جعلی ایران حقوق دریافت می‌کنند.

بر اساس رده‌بندی دستمزد معلمان که در این گزارش قید شده، پس از لوکزامبورگ معلمان کشورهای سوئیس، کره جنوبی، آلمان و آمریکا به ترتیب با ٨٦، ٨۵، ٧۵ و ۶٧ هزار دلار بیشترین درآمد را در طول یک سال کسب می‌کنند. همچنین معلمان ترکیه با ٣٣ هزار دلار، اسلواکی ٢٢ و آفریقای جنوبی با ١٩ هزار و ۵٠٠ دلار بالاتر از مصر و جغرافیای جعلی ایران جای دارند.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا