جغرافياي ايران جعليجهان

بیانیه مشترک سران آمریکا، فرانسه، بریتانیا و آلمان: پس از دیدار در حاشیه اجلاس <<جی۲۰>> در ایتالیا

در این بیانیه آمده است: ما، رئیس‌ جمهور فرانسه، صدراعظم آلمان، نخست‌وزیر بریتانیا و رئیس‌ جمهور آمریکا، امروز در رم ملاقات کردیم تا در مورد خطرات ناشی از برنامه هسته‌یی در حال گسترش ایران(رژیم اشغالگر ایران)برای امنیت بین‌المللی گفتگو کنیم. ما عزم خود را برای اطمینان از اینکه ایران(رژیم اشغالگر ایران)هرگز نتواند توسعه تسلیحات اتمی انجام بدهد یا به آن دست یابد ابراز کردیم و نگرانی شدید و فزاینده خود را به اشتراک گذاشتیم. این در حالی است که ایران (رژیم اشغالگر ایران) مذاکرات درباره بازگشت به برجام را از ژوئن متوقف کرده است و سرعت گامهای تحریک‌آمیز اتمی مانند تولید اورانیوم غنی شده با غلظت بالا و غنی‌سازی فلز اورانیوم را تشدید کرده است. ایران( رژیم اشغالگر ایران) هیچ نیازمدی معتبری برای هیچیک از این اقدامات ندارد و هر دوی آنها برای برنامه تسلیحات اتمی مهم است. این اقدامات تنها با کاهش همزمان همکاری و شفافیت ایران( رژیم اشغالگر ایران)با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نگران‌کننده‌تر شده است.

ما توافق کردیم که ادامه پیشرفت‌های هسته‌یی ایران( رژیم اشغالگر ایران)و موانع ایجاد شده در مقابل کارهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، احتمال بازگشت به برجام را به خطر می‌اندازد.

وضعیت کنونی بر اهمیت راه‌حل از طریق مذاکره تأکید دارد تا بتواند بازگشت ایران(رژیم اشغالگر ایران) و آمریکا به تبعیت کامل از برجام را تامین می‌کند و مبنایی برای ادامه تعامل برای حل باقیمانده نقاط اختلاف در مورد نگرانیهای ما و هم ایران (رژیم اشغالگر ایران)فراهم می‌کند.


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
30/10/2021

http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا