الاحواز

شلیک مستقیم گلولە ماموران جان یک زن جوان دراحواز پایتخت را گرفت

ماموران رژیم اشغالگر ایران در جریان یک تعقیب و گریز در سطح احواز پایتخت، یک زن ٢٩ ساله را به قتل رساندند.

طی حادثه‌ای که رسانه‌های رژیم اشغالگر ایران از آن به عنوان “شلیک اشتباه” نام برده‌اند؛ زنی جوان با نام <<ساناز محمدیان>> با شلیک گلوله مامور رژیم اشغالگر ایران از فاصله ٨٠ سانتیمتری، کشته شد.

طبق روایت <<میلاد محمدیان>> همسر این زن جانباخته، ماموران نیروی انتظامی رژیم اشغالگر ایران دراحواز پایتخت، در جریان تعقیب دو خودروی دیگر مرتکب این جنایت شده‌اند.

بنابر اظهارات میلاد محمدیان همسر این زن جانباخته، وی به همراه همسر و فرزند خود در مسیر حرکت به یک تقاطع میرسند و در آنجا ماشین خود را به منظور حرکت پس از کاهش ترافیک متوقف می‌کنند.

همزمان خودروی ماموران نیروی انتظامی رژیم اشغالگر ایران و دو خودروی تحت تعقیب به این ترافیک می‌رسند و پشت سرهم توقف می‌کنند.

در این هنگام یکی از ماموران با گرفتن اسلحه از دست یک سرباز به خودروی خانواده میلاد محمدیان نزدیک می‌شود و از شیشه عقب خودرو در فاصله ٨٠ سانتیمتری شلیک می‌کند.

به گفته وی، سه گلوله‌ از پشت گوش سمت چپ به سر همسرش ساناز محمدی اصابت می‌کند.

میلاد محمدیان می‌افزاید: “ساناز را با همان خودروی ماموران اتتظامی به بیمارستان رساندیم. اما با کمال تعجب ماموران نیروی انتظامی(ماموران رژیم اشغالگر ایران)به محض اینکه همسرم را روی برانکارد بیمارستان طالقانی که مرکز سوانح وسوختگی است؛ گذاشتند یک دقیقه نماندند و محل را ترک کردند. در آنجا بعد از احیا کردن همسرم او را به بیمارستان گلستان انتقال دادند.

او ادامه داد: علیرغم تلاش عوامل کادر درمان، متاسفانه همسرم ساناز پس از ۴۸ ساعت در کمال ناباوری در بیمارستان گلستان فوت کرد.

محمدیان با اشاره به طرح شکایت علیه ماموران، اضافه کرد: پرونده شکایت ما را به اداره بازپرسی شعبه ٣ شهر احواز ارجاع دادند. وقتی رفتم به‌ آنها  گفتم چرا حین توقف خودرو به ما شلیک کردید، اصلا چرا به ما شلیک کردید. مگر ما چه کرده بودیم؟ فقط گفتند دنبال سارق مسلح بوده‌اند.

امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
06/11/2021

http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا