جغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

کشته شدن ۶ شهروند بلوچ در یورش تروریست‌های سپاه به روستای شورو در زاهدان

در جریان یورش نیروهای تروریست سپاه پاسداران ایران اشغالگر به روستای شورو از توابع زاهدان پایتخت دولت بلوچستان اشغالی، شش شهروند بی دفاع بلوچ جان باخته و پنج عنصر مزدور سپاه به هلاکت رسیده و چهار نفر از این نیروها زخمی شدند.

به گزارش رسانک، هویت شهروندان بلوچ جان‌باخته، “غلام شه‌بخش” فرزند مهراب ،” حمید حسن‌زهی (شه‌بخش)” ، “محمد اسماعیل‌زهی (شه‌بخش)” فرزند جلال، “الله‌داد شه‌بخش” و یک زن به همراه یک کودک که هویت آنها محرز نیست، اعلام شده است.

همچنین هویت عناصر به هلاکت رسیده سپاه تروریستی پاسداران؛ “مهدی اصغری”فرمانده سپاه بخش کورین، “مهدی کوهستانی”، “عزیزالله توحیدی‌بزی”، “جواد شهبازی” و “حامد شهرکی” که به دلیل شدت جراحات وارده در یکی از بیمارستان‌های زاهدان جان باخته، عنوان شده است.
اسامی مزدوران زخمی شده نیز “عبیدالله درازهی”، “مهدی میر”، “ابوالفضل بزی” و “امیرمحمد کمالی” عنوان شده است.

نیروهای تروریست سپاه، بامداد روز شنبه ۱۱ دی ماه، با تجهیزات نظامی به روستای شورو در بخش کورین از توابع زاهدان یورش بردند که منجر به درگیری شدید نظامی شد.

بنابر گزارش‌ها، تروریست‌های سپاه با ده‌ها خودروی نظامی و سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین و حتی گلوله‌های توپ، به منازل مسکونی روستاییان شورو حمله کرده و بدون آنکه به ساکنان فرصت تخلیه منازل را بدهند، خانه‌های مسکونی را هدف توپ و سلاح‌های سنگین قرار دادند.

در این درگیری همچنین یک منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده و یک دستگاه خودرو به همراه دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به شهروندان بلوچ در آتش سوخته است.

گفته می‌شود، در جریان درگیری‌ها دو دستگاه خودروی نظامی متعلق به نیروی تروریستی سپاه نیز به طور کامل منهدم شده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا