دیدگاه‌ها

کارنامه قاسم سلیمانی در جنایت علیه مردم منطقه

ساعت یک بامداد روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ برابر با ۳ ژانویه ۲۰۲۰، یک پهپاد شناسایی-رزمی آمریکایی با شلیک یک موشک هوا به زمین هِل‌فایِر 2 خودرو حامل قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه تروریستی قدس را در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد منفجر کرد و او را کشت. برای اطمینان از هلاکت او، موشک دوم نیز به خودرو در حال سوختن شلیک شد. موشکی که انفجار آن باعث انهدام جسد منحوس قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هشت تن دیگر از همراهان آنها شد و همگی را به جهنم فرستاد.

مردم عراق نیمه شب برای شادی و شادمانی به خیابانها آمدند. مردمی که بیش از ۱۶ سال از جنایتهای قاسم سلیمانی و سپاه قدس به تنگ آمده بودند.

مردم سوریه به شادمانی پرداختند و در حلب و ادلب شیرینی پخش کردند.
مردم مظلومی که سالهاست به وسیله رژیم و سپاه تروریستی قدس به سرکردگی قاسم سلیمانی در همدستی با بشار اسد کشتار میشوند و تصاویر کودکان قتل عام شده‌شان به دست پاسداران ایرانی و تحت فرماندهی مستقیم قاسم سلیمانی آنچنان دردناک است که قلب هر انسان شرافتمندی را به درد میاورد. بخاطر کشته شدن نیم میلیون نفر و آواره شدن صدها هزار نفر از مردم، او چهره‌ای منفور بود و هست.

و البته مردم تحت ظلم ایران در داخل و خارج این جغرافیای سیاسی جعلی بخصوص بعد از شهادت بیش از ۱۵۰۰ تن از جوانان قیام آفرین و دستگیریهای گسترده به دست پاسداران وحشی آدمکش، با تمام وجود از مجازات این جنایتکار، خوشحال هستند.

نظام سراپا نجس آخوندی و ولی فقیه جنایتکار رژیم ایرانی، که ضربه سنگین استراتژیکی دریافت کرده و تئوریسین و معمار خودش در صدورتروریسم و کشتار در منطقه را از دست داد، تلاش میکند از او چهرهٔ یک کودک دوست، حامی مردم و به قول خودش عارف و قهرمان بسازد اما مردم تحت ستم ایران و منطقه با گوشت و پوست خود لمس کرده‌اند که با چه جانیان و هیولاهایی در این رژیم قرون وسطایی و سپاه تروریست پاسداران روبرو هستند.

کاربری در فضای مجازی نوشته بود: من بعد از دوماه برای اولین بار از ته دل خوشحالم احساس میکنم انتقام کشتار آبان و کشته شدگان بیگناه گرفته شد. چه هیولایی باید باشی که از شنیدن خبر مرگت ملتی خوشحال شوند!!.

نگاهی مختصر به کارنامه پاسدار آدمکش، قاسم سلیمانی:

سلیمانی عضو داوطلب سپاه پاسداران در شهر کرمان بود.
بعد از فتوای خمینی جلاد در حمله به مردم کردستان اشغالی در سال ۱۳۵۸ بعنوان فرمانده یک گروه از سپاه در سرکوب و کشتار وحشیانه مردم نقش جدی ایفا کرد.
بعنوان متخصص گروههای کوچک سرکوب مردم فرمانده پادگانی به نام قدس در کرمان شد. همچنین مامور تشکیل گروهها و دسته های کوچک و جوان برای اعزام به جبهه‌های جنگ و کشتار آنها بر روی میدانهای مین شد.
در همین پادگان قدس بعنوان مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر بسیاری از فعالان سیاسی و ضدرژیم در دولت بلوچستان اشغالی را سرکوب و کشتار کرد.
سرکوب خیزشهای مناطق نزدیک مرزهای شرقی جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران در سال۱۳۶۷ بعهده داشت.

مسئول سرکوب قیامهای مردم از تیر ۱۳۷۸ کوی دانشگاه تا قیام ۸۸، ۹۶ و ۹۷ بوده است. با کشتار مستقیم، یا دستگیریهای گسترده و شکنجه و اجبار به خودکشی کردن جوانان.
طراح قتل عام مجاهدين در عملیات فروغ جاویدان و قرارگاه اشرف.
در سحرگاه ده شهریور در شهر اشرف به طرز وحشیانه‌ای با بکارگیری مزدوران عصائب الحق ۵۲تن از مجاهدین را قتل عام کرد. در پنج رشته حمله موشکی به کمپ لیبرتی دهها مجاهد خلق کشته شدند و صدها تن مجروح شدند.

سليماني يكي از بزرگترين جنايتكاران تاريخ ايران اشغالگر است و مسئول قتل عام صدها هزار تن از مردم منطقه و آواره كردن دهها ميليون نفر است

سپاه قدس از سال ۱۳۷۰ برای عملیاتهای برون مرزی و تروریستی رژیم تشکیل شد و نخستین فرمانده آن پاسدار احمد وحیدی بود و از سال ۱۳۷۶ پاسدار قاسم سلیمانی فرماندهی آن را بعهده گرفت.
مسئول نیروی قدس سپاه پاسداران و عملی کردن توسعه هلال شیعی در منطقه بود که گستره آن از جغرافیای جعلی ایران تا عراق از طریق سوریه به جنوب لبنان بود همراه با غارت و چپاول نجومی اقتصادی و نقل و انتقال پول و کالا برای دور زدن تحریمهای اخیر آمریکا برای رژیم نکبت آفرین ایران اشغالگر.

-ترور مخالفان رژیم در خارج از جغرافیای جعلی ایران و تشکیل گروههای نیابتی در راستای اهداف رژیم.
-انفجارهای مهیب در کنیا و تانزانیا و طراحی ترور سفیر عربستان در آمریکا
-نقش مخرب در افغانستان و به آشوب کشاندن این کشور
-دخالت در یمن و سرکوب مردم این کشور
-نقش داشتن در دادن قدرت نظامی به حزب الله لبنان
-طراحی و نقش در حمله به تاسیسات نفتی عربستان- آرامکو
-طراح و عامل اصلی در سرکوب اعتراضات مردم لبنان
-بعد از اشغال عراق، قاسم سلیمانی جنایتکار با اعمال نفوذ در سیاستهای داخلی عراق نوری مالکی مزدور خودفروخته رژیم اشغالگر ایران را به عنوان نخست وزیر معرفی کرد

اعتراضات مردم عراق به فساد گسترده در این کشور را در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ میلادی را سرکوب کرد و زمینه را برای شکل گیری جنگهای فرقه ای و مذهبی و کشتار افراد سنی مذهب فراهم کرد. و نخبگان و دانشمندان و ارتشیان و خلبانان و روزنامه‌نگاران عراقی مخالف با نفوذ رژیم ایران اشغالگر را ترور کرد.

او در جریان تشکیل و ظهور داعش توسط ایران اشغالگر، با سرکوب جریانات سنی در عراق زمینه را برای تاسیس نیروهای موسوم به بسیج مردمی (حشد الشعبی) فراهم کرد و به آتش جنگ فرقه ای بیشتر دامن زد. سیاستی که دستاوردش زمینه ساز جنگ داخلی در این کشور بود.
کشتار خونین مردم و جوانان عراق در تظاهرات ماه اکتبر۲۰۱۹.
پاره شدن و لگدمال شدن عکسهای دژخیم سلیمانی همراه با خامنه‌ای جنایتکار به دست مردم تحت ستم ایران اشغالگر و مردم عراق نتیجه سالها جنایتهای پنهان و آشکار او و سپاه تروریستی قدس بود.

وزارت خزانه داری آمریکا در مهر ۸۶ از نیروی قدس بعنوان حامی طالبان، حزب‌الله و حماس و سایر سازمانهای تروریستی نام برد.
تحریم سپاه قدس و سلیمانی توسط خزانه داری آمریکا به علت شرکت در سرکوب معترضان سوریه.
روزنامه رسمی اتحادیه اروپا در سوم تیر ۱۳۹۰ گزارش کرد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا سلیمانی را بخاطر سرکوب خشونت بار معترضان سوری توسط حکومت سوریه و سپاه قدس تحریم کرد

هدف قرار دادن خودروی حامل جنایتکاری چون قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، از رهبران حشد الشعبی، و پیامدهای این اتفاق در به هم زدن مناسبات عادی دنیا و منطقه خاورمیانه، فصل تازه‌ای از تحولات در خاورمیانه آغاز شده است.
از این پس چرخهای سرنگونی این رژیم سراسر فساد و غارت و کشتار با سرعت بیشتری به حرکت درآمده و زمان خلع ید و اخراج تمامی مزدوران و پاسداران ایرانی رژیم اشغالگر ایران از کشورهای منطقه فرارسیده است.

 

ابوفهد الاحوازی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا