جغرافياي ايران جعليجهان

وال استریت ژورنال: تنها تهدید معتبر در برابر ایران گزینه نظامی است

روزنامه وال استریت ژورنال با انتشار مقاله‌ای از دولت بایدن خواست، برای مقابله با تهدید اتمی ایران اشغالگر، گزینه معتبر نظامی را روی میز نگه دارد.

در بخشی از این مقاله آمده است: متاسفانه اعتبار آمریکا به‌ واسطه خروج بد دولت بایدن از افغانستان آسیب دیده و آمریکا سال ۲۰۲۲ نیز شروع خوبی ندارد.
نویسنده مقاله فوق با اشاره به لفاظی‌های سران جنایتکار ایران اشغالگر در مراسم سالمرگ تروریست قاسم سلیمانی و تهدید صریح ترامپ و مقامات ارشد آمریکایی به مرگ توسط آنها، تاکید می‌کند: فقط به لفاظی جمهوری(ضد) اسلامی در مراسم قاسم سلیمانی گوش کنید؛ اگر بایدن می‌خواهد اعتبار خود را اعاده کند، ایران(اشغالگر) بهترین گزینه است.

در بخش دیگری از مقاله وال استریت ژورنال می‌خوانیم: منتقدان هشدار می‌دهند که صحبت از اقدام نظامی، هر گونه امید به یک راه‌حل دیپلماتیک با جمهوری (ضد) اسلامی را از بین خواهد برد، اما عکس این مطلب به حقیقت نزدیک‌تر است.

زیرا یک راه‌حل دیپلماتیک صرفا پوششی برای جمهوری ضداسلامی جهت تقلب در مسیر خود برای دستیابی به تسلیحات اتمی خواهد بود؛ تهدید معتبر یک گزینه نظامی شبیه تهدیدهای ریگان در سال ۱۹۸۱ است، گاهی معتبر بودن به‌ معنی انجام یک تهدید است.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا