جغرافياي ايران جعليجهان

تروریستهای رژیم اشغالگر ایران، عامل حمله به اهداف ائتلاف در عراق و سوریه هستند

ائتلاف بين‌المللى به رهبرى آمريكا در بيانيه‌اى كم‌سابقه بطور مشخص گروههاى تحت حمايت ايران اشغالگر را “عامل تهديدها و حملات” اخير عليه پايگاههايش در عراق و سوريه خوانده است. اين ائتلاف در بيانيه‌اى كه امروز در واكنش به حمله راكتى صبح امروز به يكى از پايگاههايش در ديرالزور سوريه منتشر كرده، گفته كه “عناصر شرور تحت حمایت ایران(اشغالگر) از داخل منطقه مسکونی نیروهای ائتلاف را هدف قرار دادند بی‌آنکه نگران امنیت ساکنان غیرنظامی باشند.”

صبح امروز هشت راكت به سمت پايگاه ائتلاف در منطقه معروف به دهكده سبز در دير الزور شليك شد. بعضى از اين راكتها به داخل پايگاه اصابت كرده اما اين حمله به گفته ائتلاف كشته يا زخمى نداشته است.
در پاسخ به اين حمله توپخانه نيروهاى ائتلاف هم نقاطى را كه از آنها راكت شليك شده هدف قرار داد.

پنتاگون و ائتلاف به رهبرى آمريكا معمولا از عبارت “گروه هاى خارج از قانون” براى توصيف عاملان حملات راكتى و پهپادى عليه نيروهاى آمريكايى در عراق استفاده مىکند و درباره حملات در سوريه هم از بكار بردن نام ايران اشغالگر يا گروههاى وابسته به آن، معمولا پرهيز كرده است.

نیروهای ائتلاف روز گذشته (سه‌شنبه) نیز در پاسخ به حملات مشابه نقاطی را در اطراف روستای سبز سوریه که گفته می‌شود متعلق به گروه‌های مهاجم بوده، بمباران کردند.
در عراق هم گزارش‌ها حاکی است حملات راکتی در حوالی “مرکز پشتیبانی دیپلماتیک بغداد” معروف به “BDSC” رخ داده است.
تصاویری هم از برخی راکت‌های شلیک نشده منتشر شده است که در حوالی “مرکز پشتیبانی دیپلماتیک بغداد” رها شده بودند.
این مرکز میزبان پرسنل و نیروهای دیپلماتیک آمریکا است.

اوایل صبح دیرور (سه‌شنبه) يك مقام ائتلاف در عراق گفت “دو پهپاد انتحاری” پايگاه عين‌الاسد، واقع در غرب بغداد، را هدف قرار دادند ولی این حمله “دفع” شد.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا