جغرافياي ايران جعليجهان

درخواست ۱۱۰ عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا برای خروج این کشور از برجام

۱۱۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان ایالات متحده در نامه‌ای به وزیر خارجه این کشور، خواستار خروج سریع از گفتگوهای احیای برجام و اجرای تحریم‌های وضع شده علیه ایران اشغالگر شدند.

مایکل مک‌کال نفر دوم کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به همراه ۱۰۹ نماینده جمهوری‌خواه، روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه، با انتشار نامه‌ای خطاب به آنتونی بلینکن گفتند: ما از شما می‌خواهیم سریعا از مذاکرات بی‌ثمر وین برای بازگشت به توافق هسته‌ای برجام خارج شوید و به جای آن، تحریم‌های فعلی علیه ایران اشغالگر را بویژه در حوزه معاملات نفتی بین ایران(اشغالگر) و چین، با قدرت اجرا کنید.

این نمایندگان عنوان کردند: هرگونه تاخیر در این مورد، فقط فعالیت‌های بدخواهانه ایران اشغالگر از جمله فعالیت خصمانه هسته‌‌ای آن‌ را تقویت می‌کند.

سیاستمداران آمریکایی اظهار داشتند: خیلی از زمانی که دولت باید این مذاکرات مضحک را پایان داده و تحریم‌های فعلی را به اجرا بگذارد تا منبع اصلی درآمد ایران(اشغالگر) را قطع کند، گذشته است.

۱۱۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کردند: تنها راه توقف دستیابی ایران تروریستی به سلاح هسته‌ای، قطع مذاکرات وین و افزایش تحریم‌ها و اعمال قوی‌تر آن‌ها است.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا