جغرافياي ايران جعليجهان

پاکستان خواستار بازداشت ۳تروریست پنهان‌شده در جغرافیای جعلی موسوم به ایران شد

روزنامه دیلی پاکستان به‌نقل از سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان نوشت: حسن القحطانی، دیپلمات کنسولگری پادشاهی عربی سعودی در کراچی، در سال ۲۰۱۱ توسط شلیک قاتل یا قاتلان کشته شد، عاملان این ترور با اتومبیل از صحنه جنایت متواری شدند.
مقامات ذی‌ربط پاکستانی پس از عدم موفقیت تیم پیشین تحقیقات، در آذرماه گذشته تیم جدیدی برای پیگیری این ترور تشکیل داند. جانشین دادستان ویژه مبارزه با تروریسم در پاکستان اظهار داشت، تیم کنونی تحقیقات درباره سرنخ اطلاعاتی جدید مشغول تحقیق است. در رابطه با این پرونده در آذرماه گذشته از رژیم اشغالگر ایران خواسته شده تا ۳مظنون به نام‌های علی مستحسن، رضا امام و سید وقار احمد را به اتهام مشارکت در قتل این دیپلمات کشور پادشاهی عربی سعودی و فعالیت‌های تروریستی دیگر به اسلام‌آباد تحویل دهد.
سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان خاطرنشان کرد، درخواستی برای بازداشت مظنونان بر اساس توافق تبادل مجرمان به ایران (رژیم اشغالگر ایران) داده‌ایم. به‌نظر ما، این ۳نفر در ایران (جغرافیای جعلی موسوم به ایران) پنهان شده‌اند و بدون همکاری ایران( رژیم اشغالگر ایران) امکان بازداشت آنها میسر نیست.


امير احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
24/01/2022

http://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا