الاحوازب: ملل تحت ستمبیانه هاجبههجهانملل تحت ستمگزارش ها

تبریک سال نو میلادی از طرف دبیرکل جبهه دمکراتیک مردمی احواز

سال نو2019 را به همه دوست داران ازادى’ دمكراسى ’ به همه بشر دوستان و مبارزان راه رههائى ملل تحت ستم و اشغال دولت اشغالگر و تروریست پرور ایران تبریک میگوئیم , امیدواریم امسال سال اخر رژیم ضد انسانی ضد بشری جمهوری اسلامی اشغالگرورسیدن ملل غیر فارس و همچنین ملت فارس به حق تعیین سرنوشت خویش باشد.
سخني كوتاه با ملت فارس بمناسبت سال جديد 2019
ضمن اروزی بهترینها برای همه ازاد اندیشان و انسانهای ازادی خواه
دهها سال است که رژیمهای اشغالگر فارس با نام سلطنت و اسلام سياسي ساده ترین حقوق انسانی شما را به بهانه ترس ازمبارزات ملل تحت ستم و تحت اشغال ایران و به بهانه ترس از فروپاشی وحدت دروغین ارضی باصطلاح ایران نادیده گرفته , و شما را از ساده ترين حقوق انساني محروم ميكنند,کشور شما رابه زندانی بزرگ تبدیل کرده تا ملل غیر فارس را ازحقوق انسانی وملی خویش و حق انان در تعیین اینده سیاسی و حق تعیین سرنوشت محروم کنند.
بدون شك ما ازمبارزه رهائى بخش خويش براي رسيدن به حق تعيين سرنوشت و استقلال دست برنخواهيم كشيد و اين بدين معناست كه شما نيز اسير سياستهاى ضد انساني و توسعه طلبانه ومخالف قوانين بين المللي و بسيار مرتجع سردمداران خويش خواهيد ماند . اين سياستها هميمنك با مخالفت جامعه جهاني روبروست و صد البته در اینده نیز با مخالفت بیشتر سازمانهای بین المملی و ارگانهای مختلف جهانی و کشورهای متمدن دنیا و تمامي بشر ىوستان نیز مواجه خواهد شد.
تا وقتی که ملتهاى غیر فارس نتوانند آزادنه حق تعیین سرنوشت خویش را تعیین نمایند واسیر سیاستهای اشغالگرانه و توسعه طلبانه سردمداران شما هستند, شما نیز هرگرطعم ازادی و دمکراسی و پیشرفت و همراهی جامعه جهانی را نخواهید دید واسیرسياستها ى پلید رژیم تروریست پرورضد بشری وضد انسانی خود خواهید بود ولو اینکه رژیم جدیدی با نام جدیدی سرکاراید. . تنها راه رسيىدن شما به ىمكراسي احترام به اراده و خواستهاي بحق مشروع ديگر ملل غیر فارس که دهها سال است , براى ازادى و اهداف انساني خويش مبارزه ميكنند . به مبارزات ملتها غیر فارس برای حق تعیین سرنوشت بپوندید که ازادی شما تنها ازتنول ازادی مبارزات ملل تحت ستم و اشغال که همانا مبارزه برای حق تعیین سرنوشت , دمکراسی , حقوق بشر , صلح و بهتر زیستن میگذرد.

دبیرکل جبهه دمکراتیک مردمی احواز

1\1\2019

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا